6 τρόποι για να δυναμώσεις το ανοσοποιητικό σου σύστημα και να θωρακίσεις τον οργανισμό απέναντι στους ιούς

Συντάκτης: Flowmagazine

Κατά την άνοιξη, δεν είναι μόνο ο κορωνοϊός που βρίσκεται σε έξαρση, αλλά και οι συνηθισμένοι ιοί που προκαλούν το κοινό κρυολόγημα ή τη γρίπη. Αυτό σημαίνει ότι η προστασία του οργανισμού είναι επιβεβλημένοι ώστε να διατηρείται η υγεία σας στα καλύτερά της.

Γερό ανοσοποιητικό

Επιθυμείτε να παραμείνετε υγιείς; Δεν υπάρχει λόγος να αγχώνεστε. Αυτό, που πρέπει να κάνετε, είναι να φτιάξετε ένα σωστό ανοσοποιητικό, καθώς εκεί ξεκινά η άμυνα τους οργανισμού ενός ανθρώπου για να παραμείνει υγιής. Ακολουθεί η σχετική λίστα, με τους τρόπους για να το πετύχετε.

Λύσεις για να ενισχύσετε το ανοσοποιητικό σύστημα

Βιταμίνες και μεταλλικά στοιχεία: Δεν υπάρχει μόνο η βιταμίνη C. Ο Keith Roach, M.D., γενικός γιατρός στο New York-Presbyterian και στο Weill Cornell Medicine προτείνει μια ισορροπημένη διατροφή με πολλά φρούτα και λαχανικά. Ακόμη, τα προβιοτικά βελτιώνουν τη συνολική υγεία ενώ μπορούν να βοηθήσουν στη μείωση της πιθανότητας εμφάνισης κρυολογήματος ή γρίπης, αναφέρει ο Abinash Virk, M.D., του τμήματος μεταδοτικών ασθενειών στο Mayo Clinic Health System. Πάρε τα προβιοτικά που χρειάζεσαι από τροφές όπως το γιαούρτι και το κεφίρ.

Βιταμίνη D: «Η βιταμίνη D είναι η θρεπτική ουσία-κλειδί που χρησιμοποιεί το σώμα μας για να διατηρήσει ένα υγιές ανοσοποιητικό σύστημα και να μειώσει την ευαισθησία στις μολύνσεις», αναφέρει η Maggie Luther, N.D., ιατρική διευθύντρια και δημιουργός του Care/of. Μπορείς φυσικά να πάρεις αυτή τη βιταμίνη από τον ήλιο, αλλά για να προστατευτείς από τον καρκίνο του δέρματος, οι ειδικοί συμβουλεύουν να μην είναι αυτή η κύρια πηγή.

Οι τροφές που είναι πλούσιες σε βιταμίνη D είναι τα λιπαρά ψάρια, όπως ο σολομός, οι κρόκοι αυγών και τα εμπλουτισμένα τρόφιμα όπως ο χυμός πορτοκαλιού και τα ξηρά δημητριακά. Ακόμη, μπορείς να προσθέσεις συμπληρώματα διατροφής στην καθημερινότητά σου.

Άσκηση: Μπορεί τα γυμναστήρια και οι άλλοι αθλητικοί χώροι να έχουν κλείσει, ωστόσο, δεν πρέπει να παρατήσεις την άσκησή σου. Η γυμναστική, όχι μόνο μειώνει τα επίπεδα στρες, αλλά είναι σημαντική για το ανοσοποιητικό σου σύστημα. Η Shanna Levine, M.D., κλινική εκπαιδεύτρια της γενικής ιατρικής στο Mount Sinai Hospital, αναφέρει ότι λειτουργεί σαν φυσικό αντιφλεγμονώδες. Η συχνή άσκηση (30 λεπτά, 5 φορές την εβδομάδα) θα έχει θετικό αντίκτυπο στο ανοσοποιητικό. Μπορείς να περπατήσεις ή να τρέξεις έξω ή να κατεβάσεις κάποια εφαρμογή για γυμναστική στο σπίτι.

– Περισσότερο νερό: Οι περισσότεροι δεν πίνουμε πολύ νερό, κάτι που βλάπτει αμέσως το ανοσοποιητικό μας σύστημα. Ιδανικά, πρέπει να πίνουμε 8 ποτήρια νερό των 235 ml. την ημέρα, κι ακόμη περισσότερο αν ιδρώνουμε, σύμφωνα με την δρ. Levine. Η σωστή ενυδάτωση βοηθά στην ρύθμιση της θερμοκρασίας του σώματος ενώ το νερό φεύγει μέσω του ιδρώτα, της ούρησης, τις απαραίτητες λειτουργίες για να μείνουμε υγιείς.

– Ύπνος: Ο ύπνος είναι η ώρα που το σώμα ξεκουράζεται και αναδομείται, αναφέρει η δρ. Levine. Έτσι, αν δεν λαμβάνεις αρκετό ύπνο ή αυτός δεν είναι ξεκούραστος, δεν δίνεις στο σώμα σου την ευκαιρία να φροντίσει τον εαυτό του. Ωστόσο και η υπερβολή στον ύπνο δεν είναι καλή για το ανοσοποιητικό. Πρέπει λοιπόν να έχεις πρόγραμμα. «Δεν υπάρχει μαγικός αριθμός, αλλά για τους περισσότερους, οι 8 ώρες είναι αρκετές. Δεν προτείνω λιγότερο από 7 ώρες», αναφέρει η δρ. Levine. Ακόμη, συμβουλεύει να προσέχουμε τον κιρκάδιο ρυθμό μας. Αν δεν νιώθεις ότι κοιμάσαι αρκετά, άσε το σώμα σου να αποφασίσει πότε πρέπει να ξυπνήσει.

Πηγή: enimerotiko.gr

Συντάκτης: Flowmagazine,

Influence:

Ο στόχος του flowmagazine.gr είναι να προβάλλει τις θετικές ιδέες, δράσεις και πληροφορίες από την Ελλάδα και τον κόσμο…