5 τρόποι για να αποκτήσετε πειθαρχία στη ζωή σας

Συντάκτης: Χάρης Μαυροκέφαλος, Φιλόλογος

Influence:

Θα θέλατε να πηγαίνετε στο γυμναστήριο τακτικά,  αλλά τελικά πηγαίνετε σπάνια; Βάζετε στόχους, αλλά σχεδόν ποτέ δε μπαίνετε στη διαδικασία να τους υλοποιήσετε; Ίσως αυτό που φταίει να είναι η έλλειψη αυτοπειθαρχίας σας.

Το πόσα θα καταφέρναμε εάν είχαμε αυτοπειθαρχία, ίσως πολλοί να μην το έχουμε συνειδητοποιήσει. Αντίστοιχα, το πόσο χρόνο χάνουμε όντας αναβλητικοί, επίσης ίσως να μην το έχουμε αντιληφτεί επαρκώς. Αλλιώς θα είχαμε όλοι αυτοπειθαρχία. Έτσι δεν είναι; Ωστόσο ποτέ δεν είναι αργά να την αποκτήσουμε.

Σας παραθέτουμε λοιπόν 5 τρόπους για να γίνετε πειθαρχημένοι:

  1. Σκεφτείτε τι θα κερδίζατε, εάν ήσασταν πειθαρχημένοι

Εάν για παράδειγμα,  θέλατε να χάσετε 10 κιλά και το καταφέρνατε αυτό, πως θα νιώθατε; Βάζω στοίχημα ότι θα νιώθατε υπέροχα. Τόσο για το ότι δείξατε χαρακτήρα και συνέπεια,  όσο και για το ότι θα σας ικανοποιούσε πλέον περισσότερο η σωματική σας κατάσταση.

Συνδέοντας λοιπόν στο μυαλό μας την πειθαρχία με τα μελλοντικά οφέλη της,  δίνουμε κίνητρα υποσυνείδητα στον εαυτό μας να γίνει πειθαρχημένος. Γράψτε λοιπόν σε μια κόλλα χαρτί όλα όσα θα κερδίζατε εάν ήσασταν πειθαρχημένοι και να τη διαβάζετε καθημερινά.

Από τη φύση μας άλλωστε επιζητούμε την ευχαρίστηση και εάν γνωρίζουμε ότι μέσω κάποιας διαδικασίας θα αντλήσουμε χαρά, τότε θα έχουμε επιπλέον λόγους να μπούμε σε αυτή!

  1. Σκεφτείτε τι χάνετε με το να μην είστε πειθαρχημένοι

Εάν θέλατε να βάλετε τον αθλητισμό στη ζωή σας και δεν το κάνατε τελικά, ποιες θα ήταν οι συνέπειες για τη ζωή σας;

5 τρόποι για να αποκτήσετε πειθαρχία στη ζωή σας

Ίσως να μην ήσασταν ικανοποιημένοι:

  • με τα επίπεδα ενέργειάς σας
  • με τη σωματική σας κατάσταση

Συνδέοντας στο μυαλό μας λοιπόν την έλλειψη πειθαρχίας με τον πόνο, το πιθανότερο είναι να γίνουμε πειθαρχημένοι. Οπότε μπορούμε να φτιάξουμε άλλη μια λίστα με το ποιες θα είναι οι δυσάρεστες συνέπειες για μας,  εάν δεν έχουμε αυτοπειθαρχία στην προσπάθεια επίτευξης κάποιου στόχου μας.

  1. Επιβραβεύστε τον εαυτό σας

Κάθε φορά που καταφέρνετε να κάνετε κάτι που είχατε υποσχεθεί στον εαυτό σας,  είναι κάλο να τον επιβραβεύετε. Με οποιονδήποτε τρόπο. Εάν θέσατε στόχο να πηγαίνετε 3 φορές την εβδομάδα γυμναστήριο και το κάνατε, κάντε π.χ. κάποιο δώρο στον εαυτό σας. Δείξτε του ότι καταφέρατε κάτι που είχε αξία για εσάς για να μπορέσει να συνεχίσει την καλή του πορεία…

______________________

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Οραματισμός: Μια πανίσχυρη τεχνική για να επαναπρογραμματίσετε το υποσυνείδητό σας

______________________

  1. Εξαλείψτε τους πειρασμούς

Εάν π.χ. θέλετε να έχετε υγιεινή διατροφή,  είναι δύσκολο να το καταφέρετε αν στην κουζίνα σας υπάρχουν πολλά γλυκά ή εν γένει ανθυγιεινές τροφές. Οπότε όταν  πηγαίνετε σουπερμάρκετ, φροντίστε να μην αγοράζετε τέτοια τρόφιμα. Και μην αγοράζοντάς τα, δεν θα υπάρχουν και στην κουζίνα σας και ως εκ τούτου δεν θα υπάρχουν… πειρασμοί σε αυτή! Ας διευκολύνουμε τον εαυτό μας λοιπόν.

  1. Συνδεθείτε συναισθηματικά με το όνειρο σας

Κάθε πρωί θα σας εξυπηρετούσε να κάνετε οραματισμό. Κάνοντας οραματισμό καθημερινά ουσιαστικά καταφέρνουμε να μην λησμονούμε τα όνειρά μας. Διότι μέσα στον κυκεώνα της καθημερινότητας τείνουμε να τα ξεχνάμε. Έτσι με τον οραματισμό δεν υπενθυμίζουμε απλά το όραμα στο υποσυνείδητό μας,  αλλά συνδεόμαστε με αυτό συναισθηματικά.

Συντάκτης: Χάρης Μαυροκέφαλος, Φιλόλογος

Influence:

Γεννήθηκα το 1995 στην Αθήνα και είμαι αριστούχος απόφοιτος του τμήματος Φιλοσοφίας του Πανεπιστημίου Πατρών…