5 Καθημερινά πράγματα που ξεκαθαρίζουν το μυαλό σας όταν οι αρνητικές σκέψεις σας κυριεύουν

Συντάκτης: Ελεάννα Βλάχου

Influence:

Το μυαλό μας είναι ένα όμορφο, περίεργο “μηχάνημα”, αλλά το να έχουμε διαρκώς πλήρη επίγνωση και να εισάγουμε και εξάγουμε συνεχώς πληροφορίες, μπορεί να έχει τα μειονεκτήματά του. Είτε σκέφτεστε τα μυστήρια του σύμπαντος είτε παρακολουθείτε τηλεόραση ενώ φτιάχνετε κέικ και μιλάτε με την αδελφή σας στο τηλέφωνο, το μυαλό σας μερικές φορές “φρακάρει”. Γι’ αυτό είναι τόσο σημαντικό να βρείτε τα καθημερινά πράγματα που καθαρίζουν το μυαλό σας για να σας κρατήσουν συγκεντρωμένους, ήρεμους και υγιείς.

Το πραγματικό πρόβλημα εδώ είναι ότι όχι μόνο το μυαλό σας μπορεί να γεμίσει με σκέψεις, ευθύνες και καθημερινές ασχολίες, αλλά οι ίδιες οι σκέψεις μπορούν μερικές φορές να κολλήσουν σε έναν μάλλον αρνητικό κύκλο, προκαλώντας ακόμη και άγχος.

Ας δούμε λοιπόν μερικές συμβουλές για να καθαρίσουμε το μυαλό μας…

Χαλαρώστε πριν πάτε για ύπνο (αντί να κάνετε δουλειά)

Υιοθετήστε έναν αυστηρό κανόνα που λέει «καμία δουλειά λίγο πριν τον ύπνο». Τίποτα δεν είναι χειρότερο από το να προσπαθείς να κοιμηθείς με τις διάφορες δουλειές να τριγυρνούν στο κεφάλι σου. Ειδικά η χρήση τεχνολογίας πριν τον ύπνο, επηρεάζει αρνητικά την ποσότητα και την ποιότητα του ύπνου σας.

Όταν σας λείπει ύπνος δυσκολεύεστε περισσότερο να αντιμετωπίσετε το άγχος, έτσι δεν μπορείτε να καθαρίσετε πραγματικά το μυαλό σας και να αισθανθείτε εντελώς άνετα. Είναι ένας φαύλος κύκλος. Η συμβουλή λοιπόν είναι να δημιουργήσετε μια καθημερινή υπενθύμιση, η οποία να σας ενημερώνει να κλείσετε τον υπολογιστή σας και να ξεκινήσετε τη διαδικασία να πέσετε για ύπνο. Είναι εκπληκτικό το πόσο μεγαλύτερη επίγνωση μπορείτε να έχετε όταν είστε ξεκούραστοι.

Δημιουργήστε μια πρωινή ρουτίνα

Η πρωινή σας ρουτίνα δεν πρέπει να περιλαμβάνει το τηλέφωνό σας. Το πρώτο πράγμα που κάνουν οι περισσότεροι από εμάς όταν χτυπάει το ξυπνητήρι μας το πρωί είναι να ελέγξουμε τα τηλέφωνά μας. Αυτό δεν είναι μόνο ένα σκληρό ξεκίνημα της ημέρας, αλλά η έρευνα δείχνει ότι το να είσαι πάντα “ενεργός” μπορεί να οδηγήσει σε υψηλότερα επίπεδα στρες.

Προσπαθήστε να δημιουργήσετε μια πρωινή ρουτίνα που αγαπάτε. Θα μπορούσε να περιλαμβάνει  ένα σύντομο διαλογισμό, έναν περίπατο στη γειτονιά, ένα πρωινό τσάι με τον σύντροφό σας… Θα εκπλαγείτε από το πόσο παραγωγικότεροι είστε στην εργασία όταν αισθάνεστε συγκεντρωμένοι και γειωμένοι από την αρχή της ημέρας.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ ΠΑΤΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΣΕΛΙΔΑ

Σελίδες: 1 2

Συντάκτης: Ελεάννα Βλάχου,

Influence:

Αρθρογράφος του flowmagazine.gr.