5 συνήθειες για να παραμείνεις σε φόρμα χωρίς γυμναστική

Συντάκτης: Flowmagazine

Μερικές φορές, απλά δεν έχεις τη διάθεση για να πας γυμναστήριο ή να κάνεις οτιδήποτε μπορεί να θυμίζει γυμναστική.

Τόσο πολύ, μάλιστα, που σύμφωνα με σχετική έρευνα στην οποία συμμετείχαν 2.000 άτομα, το 54% των συμμετεχόντων σταματά να προσέχει ενώ ασκείται επειδή κυριολεκτικά βαριέται τόσο πολύ. Το 33% των ατόμων θα έφτανε στο σημείο να περάσουν ένα ολόκληρο Σαββατοκύριακο με τα πεθερικά τους για να αποφύγουν το γυμναστήριο. Ωστόσο ευτυχώς, η γυμναστική δεν είναι ο μόνος τρόπος για να παραμείνεις σε φόρμα. Παρακάτω εξετάζουμε 5 εύκολους τρόπους για να τα καταφέρεις.

Κοιμήσου αρκετά και καλά

Το να δίνεις στον εαυτό σου αρκετό χρόνο για ξεκούραση και ανασυγκρότηση δυνάμεων μετά από μια κουραστική μέρα είναι το Α και το Ω, αν θες να παραμείνεις σε φόρμα, χωρίς γυμναστική. Σύμφωνα με τους ειδικούς, ο επαρκής ποιοτικός ύπνος είναι εξίσου σημαντικός για τη διατήρηση της καλής υγείας, όσο η ρουτίνα γυμναστικής και η διατροφή.

Το σώμα χρειάζεται χρόνο ξεκούρασης για να μπορεί να λειτουργεί σωστά και να επανέρχεται στα φυσιολογικά του επίπεδα από τη φθορά της ημέρας. Το να αποκτήσεις μια σταθερή ρουτίνα ύπνου, αλλά και να κοιμάσαι τουλάχιστον 7-8 ώρες, είναι ένας σημαντικός παράγοντας για τη διατήρηση της καλής υγείας.

Διαχειρίσου το στρες και το άγχος

Οκ, προφανές, ωστόσο οι ειδικοί επιμένουν στη σημασία της διαχείρισης των επιπέδων στρες και άγχους στην καθημερινότητά μας. Το χρόνιο στρες μάλιστα, μπορεί να επηρεάσει την υγεία μας με τρόπους, που δεν μπορούμε καν να φανταστούμε. Για παράδειγμα, μπορεί να αυξήσει το πόσο πεινάμε, κάτι που θα μπορούσε να οδηγήσει σε αύξηση βάρους.

Απλά πράγματα, όπως μια βόλτα για περπάτημα, η ανάγνωση ενός βιβλίου, ο διαλογισμός, ή ένα δημιουργικό χόμπι μπορούν να βοηθήσουν στη μείωση των επιπέδων στρες στο σώμα σου, αυξάνοντας τα επίπεδα ντοπαμίνης και σεροτονίνης στον εγκέφαλο.

Ασκήσεις αναπνοής

Άλλος τρόπος για να παραμείνεις σε φόρμα χωρίς γυμναστική; Οι σωστές τεχνικές αναπνοής. Η βαθιά κοιλιακή αναπνοή, για παράδειγμα, μπορεί να σε βοηθήσει να ηρεμήσεις το μυαλό και το σώμα σου, ως μια μορφή ανακούφισης από το στρες.

Δώσε σημασία στη διατροφή σου

Η θρέψη του σώματός σου μέσω των τροφών που καταναλώνεις είναι ένα ακόμα «κλειδί» για να παραμείνεις σε φόρμα, ακόμα κι αν χρειάζεσαι ένα διάλειμμα από τη γυμναστική σου ρουτίνα. Προσπάθησε, λοιπόν, να ακολουθείς μια καλά ισορροπημένη διατροφή, που είναι γεμάτη από τρόφιμα φυτικής προέλευσης. Αυτό το πρόγραμμα διατροφής θα βοηθήσει στην υγεία του εντέρου, αλλά και στη διατήρηση ενός υγιούς βάρους.

Επίσης μια διατροφή με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη θα διατηρήσει τα επίπεδα ενέργειάς σου υψηλά και θα βοηθήσει το σώμα σου να καίει θερμίδες όλη την ημέρα.

Stretching: Η καλύτερη γυμναστική

Ακόμα κι αν δεν πας γυμναστήριο τακτικά (ή καθόλου), αυτό δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να κάνεις διατάσεις. To λέει άλλωστε και το Harvard! Καθιέρωσε μια απλή ρουτίνα stretching που μπορείς εύκολα να τηρήσεις μέσα στην ημέρα σου. Επιπλέον, τα οφέλη είναι ατελείωτα!

Οι διατάσεις μπορούν να αυξήσουν τη ροή του αίματος στους μύες με αποτέλεσμα πιο αποτελεσματική κίνηση. Οι τακτικές διατάσεις μειώνουν επίσης τον κίνδυνο τραυματισμού, λόγω της αυξημένης ευελιξίας.

Πηγή

Συντάκτης: Flowmagazine,

Influence:

Ο στόχος του flowmagazine.gr είναι να προβάλλει τις θετικές ιδέες, δράσεις και πληροφορίες από την Ελλάδα και τον κόσμο…