20 λόγοι γιατί το Βoost Post δεν είναι αρκετό για όλους τους διαφημιστικούς σου στόχους - Flowmagazine
Believe in You Podcasts
  • Αρχική
  • Πολιτισμός
      H Νατάσα Μποφίλιου στο θέατρο Άλσος το Σάββατο 7 Οκτωβρίου

      H Νατάσα Μποφίλιου στο θέατρο Άλσος το Σάββατο 7 Οκτωβρίου

      O HAUSER στο Θέατρο Λυκαβηττού, στις 20 Σεπτεμβρίου

      O HAUSER στο Θέατρο Λυκαβηττού, στις 20 Σεπτεμβρίου

      O Κωστής Μαραβέγιας ξανά στο θέατρο Άλσος στις 6 Οκτωβρίου

      O Κωστής Μαραβέγιας ξανά στο θέατρο Άλσος στις 6 Οκτωβρίου

    • Εξερευνώντας τη μουσική
    • Οι 8 Πιο Διαχρονικές Ταινίες

      Οι 8 Πιο Διαχρονικές Ταινίες

      Η Τεχνητή Νοημοσύνη στο 15ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Λάρισας

      Η Τεχνητή Νοημοσύνη στο 15ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Λάρισας

      Έρωτας, σχέσεις και σινεμά: Οι 9 καλύτερες αισθηματικές ταινίες όλων των εποχών

      Έρωτας, σχέσεις και σινεμά: Οι 9 καλύτερες αισθηματικές ταινίες όλων των εποχών

    • Ταινίες – Σειρές
    • Οι δέκα κλασσικοί συγγραφείς που πρέπει να διαβάσετε

      Οι δέκα κλασσικοί συγγραφείς που πρέπει να διαβάσετε

      «Νοτούρνο, συνταγές για όνειρα» της Isol

      «Νοτούρνο, συνταγές για όνειρα» της Isol

      Ταξίδι στον κόσμο της λογοτεχνίας μέσα από ήρωες των πιο γνωστών διηγημάτων

      Ταξίδι στον κόσμο της λογοτεχνίας μέσα από ήρωες των πιο γνωστών διηγημάτων

    • Βιβλία
    • «ΤΙ ΦΑΣΗ ΠΑΛΙ, ΡΕ?» για  6 τελευταίες παραστάσεις στο Θέατρο Άλσος

      «ΤΙ ΦΑΣΗ ΠΑΛΙ, ΡΕ?» για 6 τελευταίες παραστάσεις στο Θέατρο Άλσος

      «Εκείνος και Εκείνος» στο θέατρο Βεάκειο στις 13 Σεπτεμβρίου

      «Εκείνος και Εκείνος» στο θέατρο Βεάκειο στις 13 Σεπτεμβρίου

      «Άντρες με τα όλα τους» για 2ο χρόνο στο θέατρο Βέμπο

      «Άντρες με τα όλα τους» για 2ο χρόνο στο θέατρο Βέμπο

    • Η ψυχαγωγία του σήμερα
    • Airbnb για κατοικίδια: Η νέα τάση στις διακοπές για όσους έχουν ζώα

      Airbnb για κατοικίδια: Η νέα τάση στις διακοπές για όσους έχουν ζώα

      Ο Χρυσός Λέοντας στον Γιώργο Λάνθιμο ανοίγει τον δρόμο και για τα Όσκαρ

      Ο Χρυσός Λέοντας στον Γιώργο Λάνθιμο ανοίγει τον δρόμο και για τα Όσκαρ

      Pet therapy: Μία νέα μέθοδος θεραπείας για παιδιά με αυτισμό

      Pet therapy: Μία νέα μέθοδος θεραπείας για παιδιά με αυτισμό

    • Θετικά νέα
    • Κάνοντας τη διαφορά: πρωτοβουλίες αλληλεγγύης

      Κάνοντας τη διαφορά: πρωτοβουλίες αλληλεγγύης

      Εθελοντική αιμοδοσία: Πού και πότε αυτόν το Μάιο δίνουμε λίγο χρόνο για να σωθεί μια ανθρώπινη ζωή!

      Εθελοντική αιμοδοσία: Πού και πότε αυτόν το Μάιο δίνουμε λίγο χρόνο για να σωθεί μια ανθρώπινη ζωή!

      Εκπαίδευση και εθελοντισμός στις πρώτες βοήθειες: Μια πράξη ενσυναίσθησης

      Εκπαίδευση και εθελοντισμός στις πρώτες βοήθειες: Μια πράξη ενσυναίσθησης

    • Εθελοντισμός – ΜΚΟ
    • Η έλλειψη οριοθέτησης: ένας υπέροχος δρόμος προς την υπερβολική εργασία και το στρες

      Η έλλειψη οριοθέτησης: ένας υπέροχος δρόμος προς την υπερβολική εργασία και το στρες

      26 σημάδια ότι του αρέσετε περισσότερο από μια φίλη

      26 σημάδια ότι του αρέσετε περισσότερο από μια φίλη

      Γιατί οι γυναίκες είναι ενοχικές;

      Γιατί οι γυναίκες είναι ενοχικές;

    • Μύθοι & Πραγματικότητα
    • Γυναίκες: 4 Ζώδια με έντονο ταμπεραμέντο

      Γυναίκες: 4 Ζώδια με έντονο ταμπεραμέντο

      Η οριοθέτηση της ζωής μου διασφαλίζει την υγεία μου;

      Η οριοθέτηση της ζωής μου διασφαλίζει την υγεία μου;

      Τα δύο ζώδια που τον Οκτώβριο η μοίρα θα είναι με το μέρος τους

      Τα δύο ζώδια που τον Οκτώβριο η μοίρα θα είναι με το μέρος τους

    • Αξιοπερίεργα
  • Περιβάλλον
      Εμπνευστείτε από ένα  πρότυπο σπίτι-κέντρο ανακύκλωσης!

      Εμπνευστείτε από ένα πρότυπο σπίτι-κέντρο ανακύκλωσης!

      Ολοκληρώθηκε με επιτυχία το 1o Don’t Drop Φεστιβάλ Κυκλικής Οικονομίας «Δράση 6Rχής»

      Ολοκληρώθηκε με επιτυχία το 1o Don’t Drop Φεστιβάλ Κυκλικής Οικονομίας «Δράση 6Rχής»

      Technoference: Μήπως βάζεις την τεχνολογία πάνω από τον σύντροφό σου;

      Technoference: Μήπως βάζεις την τεχνολογία πάνω από τον σύντροφό σου;

    • Συμβουλές ανακύκλωσης
    • Ηλιακή γεωμηχανική: Λύση ή πρόβλημα για το περιβάλλον;

      Ηλιακή γεωμηχανική: Λύση ή πρόβλημα για το περιβάλλον;

      Γερμανία: Εφικτή η κατάργηση της θέρμανσης από πετρέλαιο και φυσικό αέριο στις νέες οικοδομές από το 2024

      Γερμανία: Εφικτή η κατάργηση της θέρμανσης από πετρέλαιο και φυσικό αέριο στις νέες οικοδομές από το 2024

      Πώς οι ανανεώσιμες πηγές ενέργειας μειώνουν το κόστος του ηλεκτρικού ρεύματος για τους καταναλωτές

      Πώς οι ανανεώσιμες πηγές ενέργειας μειώνουν το κόστος του ηλεκτρικού ρεύματος για τους καταναλωτές

    • Ανανεώσιμες πηγές ενέργειας
    • Πώς να μειώσετε τη χρήση πλαστικών στην καθημερινή ζωή σας

      Πώς να μειώσετε τη χρήση πλαστικών στην καθημερινή ζωή σας

      Τέχνη και καθημερινότητα: μια σχέση εμπνευσμένη από τη φύση

      Τέχνη και καθημερινότητα: μια σχέση εμπνευσμένη από τη φύση

      Φυσικές και βιώσιμες συνήθειες ομορφιάς

      Φυσικές και βιώσιμες συνήθειες ομορφιάς

    • Οικολογική συνείδηση
    • Οικολογικά και φιλικά προϊόντα ομορφιάς: Βήματα για πιο βιώσιμη ομορφιά

      Οικολογικά και φιλικά προϊόντα ομορφιάς: Βήματα για πιο βιώσιμη ομορφιά

      10+1 τρόποι για να κάνεις την καθημερινή σου περιποίηση πιο φιλική προς το περιβάλλον

      10+1 τρόποι για να κάνεις την καθημερινή σου περιποίηση πιο φιλική προς το περιβάλλον

      Καθαριστικά για το σπίτι: πόσο επικίνδυνα είναι και τι χρειάζεται να προσέξετε;

      Καθαριστικά για το σπίτι: πόσο επικίνδυνα είναι και τι χρειάζεται να προσέξετε;

    • Οικολογικά προϊόντα
    • Ποια είναι τα θετικά και τα αρνητικά της βιολογικής γεωργίας;

      Ποια είναι τα θετικά και τα αρνητικά της βιολογικής γεωργίας;

      Βιολογική Γεωργία: Από το Χωράφι στο Τραπέζι με Σεβασμό στο Περιβάλλον

      Βιολογική Γεωργία: Από το Χωράφι στο Τραπέζι με Σεβασμό στο Περιβάλλον

      Ποια φρούτα και λαχανικά είναι περισσότερο εκτεθειμένα σε φυτοφάρμακα και ποια είναι «καθαρά»

      Ποια φρούτα και λαχανικά είναι περισσότερο εκτεθειμένα σε φυτοφάρμακα και ποια είναι «καθαρά»

    • Βιολογικά είδη
  • Ποιότητα ζωής
      Εξερεύνηση υποβρύχιου κόσμου: το μαγικό κόσμημα των ωκεανών

      Εξερεύνηση υποβρύχιου κόσμου: το μαγικό κόσμημα των ωκεανών

      Ξεφεύγοντας από την ρουτίνα: 10 τρόποι για να αναζωογονήσετε την καθημερινότητά σας

      Ξεφεύγοντας από την ρουτίνα: 10 τρόποι για να αναζωογονήσετε την καθημερινότητά σας

      10 Δημιουργικά Χόμπυ για τον ελεύθερό σας χρόνο

      10 Δημιουργικά Χόμπυ για τον ελεύθερό σας χρόνο

    • Χόμπυ
    • Πώς να σχεδιάσετε το τέλειο ταξίδι: 10 βήματα για επιτυχημένο προγραμματισμό

      Πώς να σχεδιάσετε το τέλειο ταξίδι: 10 βήματα για επιτυχημένο προγραμματισμό

      Ταξίδια με συνταγή γιατρού;

      Ταξίδια με συνταγή γιατρού;

      Η τέχνη του ταξιδιού: μια εξερεύνηση της περιπέτειας και της εμπειρίας

      Η τέχνη του ταξιδιού: μια εξερεύνηση της περιπέτειας και της εμπειρίας

    • Ταξίδια
    • Πώς να διατηρείτε έναν υγιή τρόπο ζωής: 10 συμβουλές για υγιή διατροφή και γυμναστική

      Πώς να διατηρείτε έναν υγιή τρόπο ζωής: 10 συμβουλές για υγιή διατροφή και γυμναστική

      Τι να περιμένω πριν, κατά τη διάρκεια και μετά την καισαρική;

      Τι να περιμένω πριν, κατά τη διάρκεια και μετά την καισαρική;

      Καισαρική: Οι κίνδυνοι για τη μητέρα και το βρέφος

      Καισαρική: Οι κίνδυνοι για τη μητέρα και το βρέφος

    • Πάνω απ’ όλα υγεία
    • Ακόμα και οι ταΐστρες ζώων μπορεί να δεχθούν επίθεση από χάκερς

      Ακόμα και οι ταΐστρες ζώων μπορεί να δεχθούν επίθεση από χάκερς

      Το mRNA εμβόλιο καρκίνου: Μια βαθιά ανάλυση της λειτουργίας και του κόστους

      Το mRNA εμβόλιο καρκίνου: Μια βαθιά ανάλυση της λειτουργίας και του κόστους

      Εμβόλιο κατά της παχυσαρκίας;

      Εμβόλιο κατά της παχυσαρκίας;

    • Επιστήμη και Τεχνολογία
    • 4 fashion apps για να απογειώσετε το καθημερινό σας στυλ

      4 fashion apps για να απογειώσετε το καθημερινό σας στυλ

      5+1 χρήσιμα apps για καλύτερη οργάνωση του χρόνου σας

      5+1 χρήσιμα apps για καλύτερη οργάνωση του χρόνου σας

      11 κορυφαίες πλατφόρμες διδασκαλίας του 2022 – ΜΕΡΟΣ Β

      11 κορυφαίες πλατφόρμες διδασκαλίας του 2022 – ΜΕΡΟΣ Β

    • Χρήσιμα sites
    • Οι υπέροχες επιδράσεις της κινόα στη διατροφή μας

      Οι υπέροχες επιδράσεις της κινόα στη διατροφή μας

      Τα απαραίτητα συστατικά της εφηβικής διατροφής

      Τα απαραίτητα συστατικά της εφηβικής διατροφής

      Πώς να διατηρείτε ένα ισορροπημένο διατροφικό πρόγραμμα κατά τη διάρκεια των ταξιδιών

      Πώς να διατηρείτε ένα ισορροπημένο διατροφικό πρόγραμμα κατά τη διάρκεια των ταξιδιών

    • Άσκηση και διατροφή
    • Καθημερινή ευεξία: η σημασία της φροντίδας για τον εαυτό μας

      Καθημερινή ευεξία: η σημασία της φροντίδας για τον εαυτό μας

      Φυσική ομορφιά: τρόποι για υγιή και λαμπερή επιδερμίδα

      Φυσική ομορφιά: τρόποι για υγιή και λαμπερή επιδερμίδα

      4 beauty trends που θα βλέπεις παντού όλο το φθινόπωρο

      4 beauty trends που θα βλέπεις παντού όλο το φθινόπωρο

    • Ομορφιά – ευεξία
    • Πρακτικές συμβουλές για την καθημερινή πορεία προς την επιτυχία

      Πρακτικές συμβουλές για την καθημερινή πορεία προς την επιτυχία

      Ζεστάνετε τα πράγματα! 6 στάσεις που πρέπει να δοκιμάσετε για πιο καυτό σεξ

      Ζεστάνετε τα πράγματα! 6 στάσεις που πρέπει να δοκιμάσετε για πιο καυτό σεξ

      Δεν έχετε χρόνο; Δοκιμάστε αυτές τις 3 στάσεις για ένα αξέχαστο quickie

      Δεν έχετε χρόνο; Δοκιμάστε αυτές τις 3 στάσεις για ένα αξέχαστο quickie

    • Πρακτικές συμβουλές
    • Ευρηματικές συνταγές για σπανακόπιτα: μια νόστιμη σπανακόπιτα με φύλλο κρούστας

      Ευρηματικές συνταγές για σπανακόπιτα: μια νόστιμη σπανακόπιτα με φύλλο κρούστας

      Πεινασμένοι για περιπέτεια;

      Πεινασμένοι για περιπέτεια;

      Ο μαγικός κόσμος της ελληνικής γαστρονομίας

      Ο μαγικός κόσμος της ελληνικής γαστρονομίας

    • Γεύσεις
  • Προσωπική ανάπτυξη
      Η  εξάλειψη των περιοριστικών πεποιθήσεων που επηρεάζουν τις γυναίκες

      Η εξάλειψη των περιοριστικών πεποιθήσεων που επηρεάζουν τις γυναίκες

      Πώς η δημιουργία ενισχύει την εκπαίδευση

      Πώς η δημιουργία ενισχύει την εκπαίδευση

      Θέτοντας όρια στην εργασία: επαγγελματικά παραδείγματα

      Θέτοντας όρια στην εργασία: επαγγελματικά παραδείγματα

    • Εκπαίδευση
    • Γιατί υπάρχει ταβάνι στην καριέρα των γυναικών: η ανάγκη για ισότιμη ευκαιρία

      Γιατί υπάρχει ταβάνι στην καριέρα των γυναικών: η ανάγκη για ισότιμη ευκαιρία

      Πώς να νικήσουμε την εργασιακή εκμετάλλευση

      Πώς να νικήσουμε την εργασιακή εκμετάλλευση

      Υγιεινές συνήθειες στον εργασιακό χώρο

      Υγιεινές συνήθειες στον εργασιακό χώρο

    • Εργασία
    • 6 τρόποι για να αναπτύξετε νοοτροπία μέγιστης απόδοσης

      6 τρόποι για να αναπτύξετε νοοτροπία μέγιστης απόδοσης

      Διεκδικητικότητα και αυτοπεποίθηση: μια αμφίδρομη σχέση

      Διεκδικητικότητα και αυτοπεποίθηση: μια αμφίδρομη σχέση

      Πώς η τέχνη αλλάζει τη συμπεριφορά μας: η μαγεία της έκφρασης

      Πώς η τέχνη αλλάζει τη συμπεριφορά μας: η μαγεία της έκφρασης

    • Coaching
    • Πώς να ξεκινήσετε την προσωπική ανάπτυξή σας: 10 βήματα προς την καλύτερη εκδοχή του εαυτού σας

      Πώς να ξεκινήσετε την προσωπική ανάπτυξή σας: 10 βήματα προς την καλύτερη εκδοχή του εαυτού σας

      Γιατί ο καθένας χρειάζεται έναν προπονητή ζωής;

      Γιατί ο καθένας χρειάζεται έναν προπονητή ζωής;

      Πώς να διεκδικώ χωρίς να είμαι επιθετικός;

      Πώς να διεκδικώ χωρίς να είμαι επιθετικός;

    • Συμβουλές αυτοβελτίωσης
    • Οι αρωματικές καλλιέργιες: καλλιτέχνες του φυτοθεραπευτικού κήπου

      Οι αρωματικές καλλιέργιες: καλλιτέχνες του φυτοθεραπευτικού κήπου

      Πώς να δημιουργείτε εντυπωσιακά κοσμήματα με φυσικά υλικά

      Πώς να δημιουργείτε εντυπωσιακά κοσμήματα με φυσικά υλικά

      DIY καλλιτεχνικά εγχειρήματα με φυσικά υλικά: πώς να δημιουργήσετε έργα τέχνης με τοπικά υλικά

      DIY καλλιτεχνικά εγχειρήματα με φυσικά υλικά: πώς να δημιουργήσετε έργα τέχνης με τοπικά υλικά

    • Φτιάξ’το μόνος σου
    • Ψυχολογικό τεστ: Ποια πεταλούδα διαλέγεις; Αυτό αποκαλύπτει τα καλύτερα στοιχεία του χαρακτήρα σου

      Ψυχολογικό τεστ: Ποια πεταλούδα διαλέγεις; Αυτό αποκαλύπτει τα καλύτερα στοιχεία του χαρακτήρα σου

      Είναι τοξική η σχέση σου; Κάνε το τεστ

      Είναι τοξική η σχέση σου; Κάνε το τεστ

      Ψυχολογικό τεστ: Δες ποια είναι η πραγματική σου ηλικία

      Ψυχολογικό τεστ: Δες ποια είναι η πραγματική σου ηλικία

    • Τεστ – Γρίφοι – Κουίζ
  • Believe in you
Επιστήμη και Τεχνολογία
20 λόγοι γιατί το Βoost Post δεν είναι αρκετό για όλους τους διαφημιστικούς σου στόχους

Δείτε και αυτό!

Social media management: Απλά «μια ατάκα και μια φωτογραφία»;

Παρ’ ότι με το πέρασμα των ετών τα social media έχουν αποδείξει την αξία τους ως εργαλείο προώθησης και πωλήσεων, …

  • Οι υπέροχες επιδράσεις της κινόα στη διατροφή μας
    Οι υπέροχες επιδράσεις της κινόα στη διατροφή μας
  • Πώς να διατηρείτε έναν υγιή τρόπο ζωής: 10 συμβουλές για υγιή διατροφή και γυμναστική
  • Πρακτικές συμβουλές για την καθημερινή πορεία προς την επιτυχία
  • Τι να περιμένω πριν, κατά τη διάρκεια και μετά την καισαρική;
  • Ευρηματικές συνταγές για σπανακόπιτα: μια νόστιμη σπανακόπιτα με φύλλο κρούστας
  • Πώς να σχεδιάσετε το τέλειο ταξίδι: 10 βήματα για επιτυχημένο προγραμματισμό
  • Ταξίδια με συνταγή γιατρού;
  • Καισαρική: Οι κίνδυνοι για τη μητέρα και το βρέφος
  • Ζεστάνετε τα πράγματα! 6 στάσεις που πρέπει να δοκιμάσετε για πιο καυτό σεξ
  • Τα απαραίτητα συστατικά της εφηβικής διατροφής

Μοιραστείτε το!

20 λόγοι γιατί το Βoost Post δεν είναι αρκετό για όλους τους διαφημιστικούς σου στόχους

Αρσένης Πασχόπουλος

Συντάκτης: Αρσένης Πασχόπουλος, Managing Partner – Just Online digital agency

Ημερομηνία: 17/06/2022

Στο άρθρο αυτό εξηγούμε πως λειτουργεί ο μηχανισμός Boost Post και γιατί δεν είναι αρκετός για να καλύψει όλους τους διαφημιστικούς στόχους μιας επιχείρησης.

Αναφέρουμε επίσης ποια εργαλεία λείπουν από το μηχανισμό, τα οποία τα βρίσκουμε στην διαφημιστική πλατφόρμα του Facebook. Πρέπει να  εκμεταλλευτούμε στο έπακρο τις διαφημιστικές δυνατότητες του μέσου και να δημιουργήσουμε αποτελεσματικές και αποδοτικές καμπάνιες.

Όσοι είστε διαχειριστές σε σελίδες του Facebook, θα έχετε σίγουρα δει το κουμπί Boost Post (Προώθηση) να “συνοδεύει” κάθε ανάρτηση την οποία κάνετε στην σελίδα που διαχειρίζεστε και αρκετοί από εσάς το έχετε σίγουρα χρησιμοποιήσει.

Ο μηχανισμός αυτός είναι ένας σχετικά εύκολος και γρήγορος τρόπος ώστε να στήσει κανείς μια διαφημιστική καμπάνια στο Facebook, με συγκεκριμένους στόχους: να προωθήσεις το συγκεκριμένο post σε πολύ κόσμο με μικρό κόστος, να αυξήσεις τους likers της σελίδας σου (έμμεσος στόχος) και να αυξήσεις το engagement του κοινού στο οποίο στοχεύεις.

Εδώ όμως σταματούν τα πλεονεκτήματα και αρχίζουν οι περιορισμοί στο τι μπορείς να κάνεις μέσω του μηχανισμού boost post.

Οι επιλογές και τα εργαλεία που “χάνεις” εάν δεν χρησιμοποιήσεις την διαφημιστική πλατφόρμα (ads manager) του Facebook είναι πάρα πολλά.

Με το μηχανισμό boost post μπορείς να επιλέξεις:

  • το στόχο της καμπάνιας (εδώ υπάρχουν περιορισμοί σε σχέση με το τι στόχους σου προσφέρει το διαφημιστικό εργαλείο του Facebook)
  • το τι θα γράφει το κουμπί προτροπής (διάβασε περισσότερα, πήγαινε στο app, αγόρασε το κλπ.)
  • το κοινό στο οποίο θέλεις να απευθυνθείς
  • το που θα εμφανιστεί η διαφήμισή σου (αλλά και πάλι με πολλούς περιορισμούς)
  • τη διάρκεια της καμπάνιας και τα χρήματα που θέλεις να επενδύσεις.

.

Σε όλα αυτά τα βήματα που ανέφερα όμως, οι επιλογές που σου δίνει ο ads manager, η διαφημιστική πλατφόρμα του Facebook δηλαδή, είναι πολύ περισσότερες, δίνοντάς σου τη δυνατότητα να στήσεις μια καμπάνια, η οποία θα είναι πολύ πιο αποτελεσματική και αποδοτική. 

Για παράδειγμα, το κοινό το οποίο θέλεις να προσεγγίσεις. Το κοινό που μπορείς να επιλέξεις στο boost post είναι το κοινό το οποίο θα επιλέξεις και θα φτιάξεις εσύ εκείνη την ώρα, με βάση την ηλικία, με βάση το φύλο, με βάση τα interests, με βάση τη γεωγραφική περιοχή, αλλά δεν σου επιτρέπεται να δημιουργήσεις custom audiences – παρά μόνο να χρησιμοποιείς αυτά που ήδη έχεις φτιάξει στο παρελθόν – όποτε χάνεις ένα μεγάλο κομμάτι του κοινού που μπορείς να στοχεύσεις.

Δεν μπορείς να επιλέξεις το στόχο που θέλεις, αλλά πρέπει να διαλέξεις μεταξύ των στόχων που θα σου δώσει το Facebook, βασιζόμενο στο είδος του post που θέλεις να διαφημίσεις.

Σε ότι αφορά στο placement, στο που θα εμφανίζονται δηλαδή οι διαφημίσεις, οι επιλογές με το μηχανισμό boost post είναι τρεις : Facebook, Instagram και Messenger.  Με τη χρήση όμως της διαφημιστικής πλατφόρμας, η κάθε μία από αυτές τις επιλογές έχει περίπου 10 υπoεπιλογές, τις οποίες μπορεί να χρησιμοποιήσεις για καλύτερη στόχευση.

Επίσης, στην διαφημιστική πλατφόρμα μπορείς να επιλέξεις τύπο συσκευής, μια επιλογή που παίζει πολύ μεγάλο ρόλο, γιατί μπορεί να θέλεις να διαφημίσεις μόνο σε κινητά ή μόνο σε android κινητά ή και σε συγκεκριμένη συσκευή, ενώ στο boost post οι επιλογές αυτές δεν υπάρχουν.

Δεν μπορείς, στην ίδια εκστρατεία, να φτιάξεις διαφορετικά ad sets ώστε να στοχεύεις διαφορετικά κοινά.

Με τον boost post μηχανισμό δεν μπορείς να φτιάξεις πολλαπλές διαφημίσεις για να συγκρίνεις την απόδοσή τους (απλά γιατί η διαφήμιση είναι το ίδιο το post).  

Δεν μπορείς επίσης να χρησιμοποιήσεις το εργαλείο του split test που σου επιτρέπει να συγκρίνεις δυο διαφορετικά κοινά και να δεις ποιο από τα δύο “αντιδρά” καλύτερα στην διαφήμισή σου.

Δεν μπορείς να αγοράσεις reach and frequency – μια άλλη επιλογή στην διαφημιστική πλατφόρμα όταν ξεκινάς, ορίζοντας το στόχο της καμπάνιας.

Δεν έχεις τη δυνατότητα του multiple text option, να βάλεις δηλαδή διαφορετικές επικεφαλίδες και διαφορετικό κείμενο για να δεις ποιος συνδυασμός έχει καλύτερο αποτέλεσμα.

Δεν μπορείς να χρησιμοποιήσεις dynamic creative, να δώσεις δηλαδή στο Facebook μία σειρά από κείμενα και εικόνες για να κάνει αυτό ένα δικό του mix και να δει ποιο εικαστικό και ποιο λεκτικό πάει καλύτερα.

Δεν μπορείς να προσαρμόσεις το δημιουργικό σε κάθε σημείο που θα εμφανιστεί η διαφήμισή σου (το κάνει αυτόματα το Facebook αλλά το αποτέλεσμα μπορεί να μην είναι αυτό που επιθυμείς.

Δεν μπορείς να κάνεις μόνο διαφήμιση, χωρίς να κάνεις ανάρτηση του post, ενώ στη διαφημιστική πλατφόρμα μπορείς, είτε να προωθήσεις ένα post, είτε να φτιάξεις μια διαφήμιση που δεν θα αναρτηθεί στην σελίδα σου ως post.

Δεν μπορείς να δημιουργήσεις εκστρατείες shopping, το απόλυτο εργαλείο για τις πωλήσεις μέσω eshop, μπορείς απλά να κάνεις μια προτροπή στο να επισκεφθεί το eshop σου.

Σε ότι αφορά στο optimization (βελτιστοποίηση), δεν μπορείς να επιλέξεις optimization για clicks γενικά στην διαφήμιση ή για clicks συγκεκριμένα προς την σελίδα της υπηρεσίας ή του προϊόντος που διαφημίζεις.

Δεν μπορείς να κάνεις day-parting, να επιλέξεις δηλαδή τις ημέρες και τις ώρες που θέλεις να εμφανίζεται η διαφήμισή σου.

Όλα αυτά παίζουν  πολύ σημαντικό ρόλο όταν έχεις ένα συγκεκριμένο στόχο, θέλεις να στοχεύεις σε συγκεκριμένο κοινό, θέλεις να κάνεις κάποια tests για να δεις τι δουλεύει καλύτερα και θες να έχεις και καλά μετρήσιμα, γιατί μην ξεχνάμε ότι το να μετράς την απόδοση της διαφήμισης είναι το εν τρίτο της επιτυχίας.

Γιατί με βάση τα μετρήσιμα αποφασίζεις πώς θα βελτιστοποιήσεις, θα αλλάξεις ή και θα ξαναστήσεις τη διαφήμιση.  Τα μετρήσιμα που σου δίνει το boost post δεν έχουν καμία σχέση με τα μετρήσιμα που σου δίνει η πλατφόρμα η διαφημιστική του Facebook.   

Οπότε η ευκολία που σου δίνει αυτό το μικρό μπλε κουμπάκι του boost post είναι 1-2-3 εύκολα και γρήγορα βήματα, αλλά σου στερεί όλα τα επιπλέον που σου δίνει η διαφημιστική πλατφόρμα του Facebook για να στήσεις καμπάνιες με μεγαλύτερη ευελιξία στους στόχους, την στόχευση, την βελτιστοποίηση και την παρακολούθηση.

Αν μιλάμε για μια διαφήμιση με πολύ μικρό προϋπολογισμό, π.χ. των 50 ευρώ (συνολικά, όχι την ημέρα) και θέλουμε κάτι εύκολο και γρήγορο το οποίο έχει σαν κύριο στόχο του το awareness τότε ναι μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε το boost post.  

Αν όμως θέλουμε να κάνουμε άλλου τύπου διαφήμιση, θέλουμε shopping ads, remarketing, θέλουμε να φτιάξουμε custom audiences, θέλουμε τα μετρήσιμα μας να είναι πολλά και λεπτομερή, θέλουμε ευελιξία στο δημιουργικό και στον έλεγχο του προϋπολογισμού, τότε το boost post απλά δεν μας κάνει.

Ακούστε το άρθρο και στο Spotify

https://open.spotify.com/episode/0bNCfZMGeVNjmuYc0H5r5o?si=872d364e0447482b

Boost Post, engagement, ανάρτηση, διαφημιστική καμπάνια στο Facebook, μηχανισμός, να αυξήσεις τους likers, προώθηση, σελίδες του Facebook
Αρσένης Πασχόπουλος

Συντάκτης: Αρσένης Πασχόπουλος, Managing Partner – Just Online digital agency

Influence:

Αρθρογράφος του flowmagazine.gr.

Σχετικά άρθρα

Αποκωδικοποιώντας την αγορά των social media στην Ελλάδα
Το Facebook απαγορεύει τις διαφημίσεις σε αμφιλεγόμενες σελίδες
Τα social media ως επάγγελμα μέσα από ερωτήσεις

Σεμινάρια – Workshops – Ατομική συμβουλευτική
Life Skills Academy: Η 1η online Ακαδημία δεξιοτήτων ζωής στην Ελλάδα
Believe In You podcasts: Μία ευκαιρία για αλλαγή!
Τα μυστικά της επικοινωνίας στις σχέσεις μέσα από 3 on demand σεμινάρια
Διαθέσιμα on demand 3 σεμινάρια του Believe In You για να γίνετε πιο κοινωνικοί!
Θέλω-Πιστεύω-Μπορώ: Τα 3 κλειδιά της ζωής

Δημοφιλή άρθρα

  • Αξέχαστη πτήση με αερόστατο πάνω από το νησί της Κρήτης
    Αξέχαστη πτήση με αερόστατο πάνω από το νησί της Κρήτης
  • 6 σίγουροι τρόποι για να επιτύχετε τη βέλτιστη μέγιστη απόδοση
    6 σίγουροι τρόποι για να επιτύχετε τη βέλτιστη μέγιστη απόδοση
  • Με ποιούς ανθρώπους δεν μπορώ να συνεννοηθώ με τίποτα και γιατί;
    Με ποιούς ανθρώπους δεν μπορώ να συνεννοηθώ με τίποτα και γιατί;
flow παιδί
Τα απαραίτητα συστατικά της εφηβικής διατροφής
Συμβουλές για γονείς στην καινούρια σχολική χρονιά
 9 σημάδια που δείχνουν τον εθισμό των παιδιών στις οθόνες
9 σημάδια που δείχνουν τον εθισμό των παιδιών στις οθόνες
flow ψυχολογία
Διεκδικητικότητα και αυτοπεποίθηση: μια αμφίδρομη σχέση
Πώς να περιορίσετε τα αρνητικά συναισθήματα σας
Νικώντας τα μικρά καθημερινά εμπόδια
Εύη Ξυραφά

Πίστεψε σε σένα

Εύη Ξυραφά, Σύμβουλος προσωπικής ανάπτυξης

Η έλλειψη οριοθέτησης: ένας υπέροχος δρόμος προς την υπερβολική εργασία και το στρες
Δήμητρα Γραμμένου

Παιδική βιβλιοχώρα

Δήμητρα Γραμμένου

«Νοτούρνο, συνταγές για όνειρα» της Isol
Σταυρίνα Κούτρη

Ό,τι μας εμπνέει από το πριν, το τώρα και το μετά

Σταυρίνα Κούτρη

Pet therapy: Μία νέα μέθοδος θεραπείας για παιδιά με αυτισμό
Χρυσούλα Μουλαρτζή

Ανθρώπινα και ψυχολογικά

Χρυσούλα Μουλαρτζή, Πτυχιούχος Φιλοσοφικής με ειδίκευση στην Ψυχολογία, Ειδική Παιδαγωγός

Κόμπλεξ: Το σύμπλεγμα κατωτερότητας είναι "ζήτημα ψυχής"-αίτια και τρόποι αντιμετώπισης
Τάνια Ατζιαμή

Μυστικά ομορφιάς και υγιεινής ζωής

Τάνια Ατζιαμή, Αισθητικός-Make up artist

Συμβουλές για ένα υγιές δέρμα
>> Δείτε περισσότερα <<

ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

  • Εξερευνώντας τη μουσική
  • Ταινίες
  • Βιβλία
  • Η ψυχαγωγία του σήμερα
  • Θετικά νέα
  • Εθελοντισμός – ΜΚΟ
  • Μύθοι & Πραγματικότητα
  • Αξιοπερίεργα

ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

  • Συμβουλές ανακύκλωσης
  • Ανανεώσιμες πηγές ενέργειας
  • Οικολογική συνείδηση
  • Οικολογικά προϊόντα
  • Βιολογικά είδη

ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ

  • Χόμπυ
  • Ταξίδια
  • Πάνω απ’ όλα υγεία
  • Επιστήμη και Τεχνολογία
  • Χρήσιμα sites
  • Άσκηση και διατροφή
  • Ομορφιά – ευεξία
  • Πρακτικές συμβουλές
  • Γεύσεις

ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ

  • Εκπαίδευση
  • Εργασία
  • Coaching
  • Συμβουλές αυτοβελτίωσης
  • Φτιάξ’το μόνος σου
  • Τεστ – Γρίφοι – Κουίζ

flowmagazine.gr

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ FLOW MAGAZINE
  • ΠΡΟΦΙΛ ΜΕΛΩΝ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ flowmagazine.gr
  • SITEMAP
© 2023 Flowmagazine. All rights reserved. - Developed by JustOnLine
  • Close
  • Αρχική
  • Πολιτισμός
    • Εξερευνώντας τη μουσική
    • Ταινίες – Σειρές
    • Βιβλία
    • Η ψυχαγωγία του σήμερα
    • Θετικά νέα
    • Εθελοντισμός – ΜΚΟ
    • Μύθοι & Πραγματικότητα
    • Αξιοπερίεργα
  • Περιβάλλον
    • Συμβουλές ανακύκλωσης
    • Ανανεώσιμες πηγές ενέργειας
    • Οικολογική συνείδηση
    • Οικολογικά προϊόντα
    • Βιολογικά είδη
  • Ποιότητα ζωής
    • Χόμπυ
    • Ταξίδια
    • Πάνω απ’ όλα υγεία
    • Επιστήμη και Τεχνολογία
    • Χρήσιμα sites
    • Άσκηση και διατροφή
    • Ομορφιά – ευεξία
    • Πρακτικές συμβουλές
    • Γεύσεις
  • Προσωπική ανάπτυξη
    • Εκπαίδευση
    • Εργασία
    • Coaching
    • Συμβουλές αυτοβελτίωσης
    • Φτιάξ’το μόνος σου
    • Τεστ – Γρίφοι – Κουίζ
  • Believe in you

Report Video

Please specify an ID for the Contact Form in Theme Options > Single Post/Video > Video Report Form