11 Βήματα για να βελτιώσετε τη διατροφή σας αυτήν την Άνοιξη

Συντάκτης: Φανή Μπακαλιού, Διατροφολόγος

Τα ψέματα τελείωσαν! Η άνοιξη είναι εδώ πολύχρωμη και φωτεινή. Η ιδανική εποχή για να μεταμορφωθούμε στον πιο όμορφο εαυτό μας. Ξεκινώντας από μέσα προς τα έξω η διατροφή μας βοηθάει να νιώσουμε πιο δυνατοί, δραστήριοι, όμορφοι και κομψοί. Υιοθετήστε καλύτερες συνήθειες που θα αλλάξουν την εμφάνιση και τη διάθεσή σας αποτελεσματικά.

  1. Οργανώστε την κουζίνα σας

Αδειάστε τα ντουλάπια από τα λιπαρά ή φορτωμένα με ζάχαρη τρόφιμα και βάλτε στη θέση τους προϊόντα φρέσκα, ντόπια, εποχιακά, με μικρή διάρκεια ζωής, βιολογικά και όσο το δυνατόν λιγότερο επεξεργασμένα. Γεμίστε το ψυγείο με λαχανικά και βάλτε στο τραπέζι ένα μπολ γεμάτο φρούτα και καρπούς.

  1. Διαβάστε τις διατροφικές πληροφορίες στις συσκευασίες

Είναι ο μόνος τρόπος να ελέγχετε τη ζάχαρη, το αλάτι ή τα συντηρητικά που μπορεί να περιέχει ένα συσκευασμένο τρόφιμο. Προτιμήστε αυτά που έχουν μικρή διάρκεια ζωής και επομένως έχουν λιγότερα ή καθόλου συντηρητικά.

  1. Μαγειρέψτε περισσότερο

Ο καλύτερος τρόπος για να γνωρίζετε τι περιέχει ένα φαγητό είναι να το φτιάξετε μόνοι σας. Ελέγχετε τα υλικά και τις μερίδες τους. Θυμηθείτε το σπιτικό φαγητό είναι πάντα το καλύτερο, το οικονομικότερο και το πιο θρεπτικό.

  1. Δοκιμάστε νέα τρόφιμα

Συνηθίζουμε να τρώμε τα ίδια, τακτικά και το εβδομαδιαίο πρόγραμμα μπορεί να γίνει βαρετό και κουραστικό. Η ελληνική κουζίνα είναι πολύ υγιεινή, η Ελληνική παράδοση πολύ πλούσια και τα έθιμα ταξιδεύουν αβίαστα μέσα από συνταγές διάσημων σεφ. Αν θέλετε να πρωτοτυπήσετε ακόμη περισσότερο θυμηθείτε ότι η  Κινέζικη και Μεξικάνικη κουζίνα είναι επίσης λαμπρά μοντέλα υγιεινής διατροφής.

  1. Επικεντρωθείτε περισσότερο σε αυτό που τρώτε

Ανακαλύψτε και απολαύστε τις γεύσεις σε κάθε μπουκιά που τρώτε, μασήστε αργά και πολλές φορές την τροφή σας, σταματήστε να τρώτε όταν χορτάσετε. Αποφύγετε το φαγητό μπροστά στην τηλεόραση ή τον υπολογιστή και φροντίζετε να τρώτε με συντροφιά και όχι μόνοι.

  1. Βρείτε τρόπους να μειώσετε το στρες

Η κατανάλωση φαγητού κάτω από συνθήκες στρες και άγχους είναι μια συνήθεια που επιβαρύνει την υγεία και την σιλουέτα. Βρίσκοντας τρόπους να μειώσουμε το άγχος, όπως ο καλύτερος προγραμματισμός, η επαφή με φίλους, η γυμναστική, μειώνουμε την ανάγκη για φαγητό της παρηγοριάς.

(διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου στην επόμενη σελίδα)

Σελίδες: 1 2

Συντάκτης: Φανή Μπακαλιού, Διατροφολόγος

Influence:

Εκπαιδευτικός – Διατροφολόγος με σπουδές στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Αποφοίτησε από το τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού…