10 τροφές που σε κάνουν ευτυχισμένο!

Συντάκτης: Ρία Βασιλείου

10 τροφές που σε κάνουν ευτυχισμένο!Αν ένα τρόφιμο υπέγραφε την απώλεια των περιττών κιλών, ένα άλλο την ενίσχυση της διάθεσης ή το τέλος στην αλλεργία, τα καταστήματα θα κατακλύζονταν από μανιακούς αγοραστές. Προφανώς δεν υπάρχει καμία τροφή που να λύνει τα παραπάνω προβλήματα σε χρόνο dt, αλλά υπάρχουν τρόφιμα και θρεπτικά συστατικά που η επιστήμη συνυπογράφει ότι ωφελούν την ψυχική και σωματική υγεία σας.

«Η διατροφή έχει τεράστια αποτελέσματα βραχυπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα για την υγεία μας, ειδικά όταν πρόκειται για την παχυσαρκία, τον διαβήτη και την καρδιακή νόσο» σημειώνει ο Dariush Mozaffarian, αναπληρωτής καθηγητής καρδιαγγειακής ιατρικής στην Ιατρική Σχολή του Χάρβαρντ. Απλά θυμηθείτε να «τρώτε μια ποικιλία υγιεινών τροφίμων, αντί να επικεντρώνεστε σε μία μαγική τροφή.» Την επόμενη φορά προσθέστε τις ακόλουθες επιλογές για μία ισορροπημένη διατροφή που θα σας προσφέρει ευτυχία μειώνοντας τα σημάδια της κατάθλιψης και καταστέλλοντας το άγχος.

Μαύρη σοκολάτα: Η κατανάλωση μαύρης σοκολάτας έχει αντικαταθλιπτικές ιδιότητες, καθώς περιέχει μαγνήσιο.

Σπανάκι: Έχει υψηλή περιεκτικότητα σε σίδηρο και αυτό σας χαρίζει επιπλέον ενέργεια επηρεάζοντας θετικά τη διάθεσή σας.

Γιαούρτι: Τα προβιοτικά συστατικά του επιδρούν άμεσα στη διάθεση, αλλά και ανακουφίζουν τον οργανισμό όταν έχει βαρύνει από το φαγητό, λειτουργώντας ως λιποδιαλύτες.

Καφές: Είναι γνωστό ότι ο καφές ενεργοποιεί το κεντρικό νευρικό σύστημα και προκαλεί ευεξία στον οργανισμό μας με τη σωστή κατανάλωση.

Σολομός: Ο σολομός και γενικά τα λιπαρά ψάρια, όπως τόνος, σαρδέλα, πέστροφα, μύδια σας προσφέρουν ωμέγα-3 λιπαρά οξέα που ενισχύουν την ντοπαμίνη και τη σεροτονίνη στον οργανισμό σας.

Μέλι: Φυσικά και οφείλετε να το εντάξετε στη διατροφή σας, διότι περιέχει σίδηρο και μαγγάνιο λειτουργώντας ενάντια στο στρες. Μάλιστα, θεωρείται σύμμαχος για την καταπολέμηση του άγχους.

Πράσινο τσάι: Η ουσία τεΐνη σας βοηθάει να ηρεμήσετε, ενώ λειτουργεί ως αντιοξειδωτικό στη φυσική λειτουργία του οργανισμού σας.

Αυγά: Η πρωτεΐνη που μπορείς να λάβεις από τα αυγά βρίσκεται σε μεγάλο ποσοστό. Παράλληλα, σου προσφέρουν τη λήψη της βιταμίνης Β12. Γι’ αυτό, άλλωστε, έχει χαρακτηρισθεί και ως αντικαταθλιπτική τροφή.

10 τροφές που σε κάνουν ευτυχισμένο!Μακαρόνια: Το να καταναλώνεις αρκετή ποσότητα ζυμαρικών μπορεί να παχαίνει εν μέρει, όμως, αν ακολουθήσεις μια ισορροπημένη διατροφή σου προσφέρουν υδατάνθρακες που βελτιώνουν τη διάθεσή σου και μειώνουν σημαντικά τα αισθήματα θυμού και απογοήτευσης.

Καρύδια: Θεωρούνται ως πολύ καλή πηγή ωμέγα-3 λιπαρών οξέων που βοηθούν τους νευροδιαβιβαστές να λειτουργούν σωστά. Γι’ αυτό μην παραλείψετε να έχετε ανά πάσα στιγμή μαζί σας για να προσφέρετε στον εαυτό σας λίγη χαρά.

Συντάκτης: Ρία Βασιλείου,

Influence:

Αρθρογράφος του flowmagazine.gr.