10 συμβουλές εσωτερικής γαλήνης για πιο άνετο και ξεκούραστο ύπνο

Συντάκτης: Αναστάσιος Χριστόπουλος

Ο ξεκούραστος ύπνος είναι σημαντικός για μια πιο αποδοτική και γεμάτη ενέργεια ημέρα.  Δείτε ποιες είναι οι πιο αποδοτικές συμβουλές ώστε να  ξεκουράζεστε καλύτερα και να αποδίδετε καλύτερα.

Ο χρόνος πριν από τον βραδινό σας ύπνο είναι μια χρήσιμη στιγμή για να ηρεμήσετε, να εστιάσετε στον εσωτερικό σας κόσμο και να δημιουργήσουμε μια θετική στάση για την επόμενη ημέρα. Εδώ είναι δέκα ενδυναμωτικές σκέψεις που μπορούν να ενισχύσουν την εσωτερική σας δύναμη πριν πέσετε στον ύπνο:

Ευγνωμοσύνη: Σκεφτείτε τις θετικές στιγμές της ημέρας και εκφράστε την ευγνωμοσύνη  σας γι’ αυτές. Η αναγνώριση των καλών πραγμάτων στη ζωή σας μπορεί να ενισχύσει την θετικότητά σας και να σας δημιουργήσει ευχάριστα συναισθήματα πριν κοιμηθείτε.

Οι σκέψεις σας επηρεάζουν τα συναισθήματά σας και το πώς νιώθετε. Συνεπώς είναι λογικό αν κάνετε  χαρούμενες σκέψεις πριν κοιμηθείτε να έχετε και χαρούμενα συναισθήματα.

Αφοσίωση στην εξέλιξη: Σκεφτείτε πώς μπορείτε να βελτιώσετε τον εαυτό σας και τις καταστάσεις στη ζωή σας. Ποιοι είναι οι στόχοι σας και ποιες οι βασικές πτυχές της ζωή σας που πρέπει να βελτιώσετε για να τους πετύχετε;

Πάρτε χρόνο για να συγχωρήσετε τον εαυτό σας για τα λάθη που έχετε κάνει: Συγχωρήστε τα λάθη σας και εστιάστε στην πρόοδο που μπορείτε να κάνετε. Όλοι κάνουμε λάθη. Το ζήτημα είναι να μάθουμε από αυτά και να δούμε πως μπορούμε να τα αντιμετωπίσουμε.

Έμπνευση: Σκεφτείτε τα όνειρά σας και τις φιλοδοξίες σας, οραματιζόμενοι τον εαυτό σας να προχωρά στην επίτευξή τους. Το να φαντασιώνεστε τον εαυτό σας να πετυχαίνει τους στόχους σας ωθεί τον οργανισμό σας, σύμφωνα με μελέτες, να παράγει ντοπαμίνη, ορμόνη που σχετίζεται με την επιτυχία.

Συγκέντρωση στην εσωτερική ηρεμία: Επικεντρωθείτε στην εσωτερική σας ηρεμία, κάνοντας θετικές ενέργειες που σας φέρνουν ηρεμία και χαλάρωση. Για παράδειγμα το να κάνετε σκρολ στα σόσιαλ μίντια δεν είναι θετική ενέργεια γιατί αυτό που βλέπετε δεν εξαρτάται από εσάς.

Αλλά το να ακούσετε μουσική είναι πολύ πιο χαλαρωτικό, πιο θετικό για την ψυχολογία σας και μπορεί να σας βοηθήσει περισσότερο να ηρεμήσετε και να χαλαρώσετε.

 Συγκέντρωση στο τώρα: Αφήστε το παρελθόν πίσω και συγκεντρωθείτε στο παρόν, σχεδιάζοντας το αύριο με αισιοδοξία. Ζήστε την στιγμή και την φάση της ζωή σας και προσπαθήστε να την ευχαριστηθείτε όσο μπορείτε.

Αποδοχή της αλλαγής: Ενθαρρύνετε τον εαυτό σας να αποδεχθεί την αλλαγή ως μέρος της ζωής και της ανάπτυξης. Δεχθείτε ότι αλλάζετε και ότι γίνεστε καλύτεροι.

Η καλύτερη ώρα να αποδεχθείτε τις αλλαγές που γίνονται στον τρόπο με τον οποίο εργάζεστε αλλά και στην προσωπικότητα σας είναι το βράδυ που κάνετε μια ανασκόπηση της ημέρας σας.

Ενίσχυση της αυτοπεποίθησης: Στραφείτε στα θετικά σας χαρακτηριστικά και συνειδητοποιήστε τις δυνατότητές σας. Πριν κοιμηθείτε αναλογιστείτε σε ποια πράγματα είστε καλοί και αποδοτικοί και τονώστε την αυτοπεποίθησή σας.

10_symvoules_esoterikhs_gallhnhs_mesa_gia_pio_aneto_kai_ksekourasto_ypno

Ελεγχόμενες σκέψεις: Απελευθερώστε τις αρνητικές σκέψεις και εστιάστε στο να είστε ευτυχισμένοι και ισορροπημένοι.

Είναι πιο εύκολο να κοιμηθείτε όταν αναλογίζεστε τις όμορφες και θετικές πτυχές της ζωής σας παρά όταν κοιμάστε στεναχωρημένοι και φορτωμένοι από το βάρος μιας κακής μέρας.

Απελευθέρωση έντασης: Αφήστε τις ανησυχίες σας πίσω, επικεντρωθείτε στην ευελιξία και αφήστε το μυαλό σας να ηρεμήσει.

10_symvoules_esoterikhs_gallhnhs_mesa_gia_pio_aneto_kai_ksekourasto_ypno

Αυτό είναι αρκετά εύκολο να συμβεί αν έχει προηγηθεί κάποια προπόνηση ή κάποιου είδους άλλη δραστηριότητα που να απελευθερώνει το άγχος σας και να ηρεμεί τα νεύρα σας.

Αυτές οι σκέψεις μπορούν να βοηθήσουν να κατευθύνετε τη σκέψη σας προς μια θετική κατεύθυνση πριν τον ύπνο, δημιουργώντας ένα περιβάλλον ευεξίας και ηρεμίας που θα σας βοηθήσει να ξυπνήσετε ανανεωμένοι το επόμενο πρωί.

Συντάκτης: Αναστάσιος Χριστόπουλος,

Influence:

Αρθρογράφος του flowmagazine.gr.