10 συμβουλές για την απώλεια κοιλιακού λίπους

Συντάκτης: Flowmagazine

Συντάκτης: Ελένη Ανδρικοπούλου

Η επίπεδη κοιλιά είναι αρκετά δύσκολη υπόθεση, αλλά με υπομονή και επιμονή όλα γίνονται! Πώς μπορούμε όμως να πετύχουμε την απώλεια κοιλιακού λίπους;

Η καύση του κοιλιακού λίπους απασχολεί πολλές γυναίκες αλλά και άνδρες. Η κοιλιακή χώρα είναι το κατεξοχήν μέρος του σώματος που συσσωρεύει λίπος, από το οποίο, ωστόσο, δεν είναι εύκολο να απαλλαγούμε.

Ακολουθώντας τις παρακάτω συμβουλές μπορείτε να διευκολύνετε σημαντικά την προσπάθειά σας.

1. Ελαττώστε την ημερήσια πρόσληψη ζάχαρης και αλατιού

Η υπερβολική κατανάλωση ζάχαρης και αλατιού συνιστά τροχοπέδη στην απώλεια σωματικού βάρους εν γένει και κοιλιακού λίπους ειδικότερα. Αυτό βέβαια δεν σημαίνει πως πρέπει να τα βγάλουμε τελείως από τη ζωή μας. Μέτρον άριστον! Όλα τα χρειάζεται ο οργανισμός μας για να λειτουργήσει ομαλά, επομένως μην παραμυθιάζεστε με όσα υπόσχονται οι χημικές δίαιτες!

2. Πιείτε άφθονο νερό

10 συμβουλές για την απώλεια κοιλιακού λίπους

Το νερό είναι βασικός σύμμαχος μας στην απώλεια βάρους. Άλλωστε, μας βοηθά στο να νιώσουμε ευκολότερα τον κορεσμό. Μάλιστα, κάποιες φορές, είναι πιθανό να μπερδεύουμε το αίσθημα της δίψας με αυτό της πείνας. Καλό θα ήταν, λοιπόν, να έχουμε πάντα δίπλα μας ένα μπουκάλι νερό, ώστε να ξέρουμε πόσο καταναλώνουμε ημερησίως.

3. Πείτε αντίο στο αλκοόλ

Όσο σκληρό και αν ακούγεται, ιδίως εν μέσω καλοκαιριού, δυστυχώς το αλκοόλ και η απώλεια κοιλιακού λίπους δεν πάνε μαζί!

4. Ακολουθήστε μια διατροφή βασισμένη στην πρωτεΐνη

Εμπλουτίστε τα γεύματα σας με κρέας, ψάρι, αβγά, γαλακτοκομικά και όσπρια.

5. Προτιμήστε την αερόβια γυμναστική

10 συμβουλές για την απώλεια κοιλιακού λίπους

Δυστυχώς δεν υπάρχουν ασκήσεις γυμναστικής οι οποίες να προκαλούν απώλεια λίπους ανά μέρος σώματος. Το λίπος στον καθένα μας κατανέμεται διαφορετικά! Επομένως, θα πρέπει να χάσετε συνολικά λίπος και όχι μεμονωμένα. Η καλύτερη επιλογή, λοιπόν, είναι η αερόβια γυμναστική, που αυξάνει τους καρδιακούς ρυθμούς. Επίσης, οι ασκήσεις πιλάτες που στοχεύουν στην κοιλιά σίγουρα θα συμβάλουν στη δημιουργία ενός δυνατότερου και πιο γραμμωμένου κορμού.

6. Αποφύγετε τους χυμούς και προτιμήστε τα ολόκληρα φρούτα

Αποφύγετε τους χυμούς του εμπορίου και επιλέξτε τα ολόκληρα φρούτα, τα οποία μας βοηθούν να νιώσουμε πιο εύκολα κορεσμό, με αποτέλεσμα να καταναλώνουμε λιγότερες θερμίδες. Αντί για χυμούς, προτιμήστε smoothies λαχανικών και φρούτων, που είναι εξίσου χορταστικά.

7. Ακολουθήστε τη μέθοδο της διαλειμματικής νηστείας

Είναι η μέθοδος βάσει της οποίας θα πρέπει να τρώει κάποιος για ένα διάστημα 8 ωρών ημερησίως, λόγου χάρη από τις 10 το πρωί μέχρι και τις 6 το απόγευμα, ενώ για τις υπόλοιπες 16 ώρες πρέπει να παραμένει μακριά από το φαγητό. Σύμφωνα με έρευνες, η διαλειμματική νηστεία ενεργοποιεί τον μεταβολισμό και επιταχύνει την καύση λίπους.

8. Περιορίστε την πρόσληψη υδατανθράκων

Αποφύγετε τροφές όπως μακαρόνια, ρύζι, πατάτες, ιδίως μετά τις 6 το απόγευμα.

9. Επιλέξτε τα πράσινα μήλα

10 συμβουλές για την απώλεια κοιλιακού λίπους

Τα πράσινα μήλα θεωρείται ότι συμβάλλουν στην καύση κοιλιακού λίπους

10. Πιείτε πράσινο τσάι

Το ίδιο και το πράσινο τσάι. Επομένως αντί για χυμούς με υψηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη, προτιμήστε ένα πράσινο τσάι χωρίς ζάχαρη!

Συντάκτης: Flowmagazine,

Influence:

Ο στόχος του flowmagazine.gr είναι να προβάλλει τις θετικές ιδέες, δράσεις και πληροφορίες από την Ελλάδα και τον κόσμο…