Τσιγάρο με λιγότερες συνέπειες

Συντάκτης: Χριστίνα Γιώτη

Το τσιγάρο αποτελεί έναν εθιστικό και επιβλαβή παράγοντα για τον ανθρώπινο οργανισμό. Οι περισσότεροι καπνιστές μπορούν να ελαφρύνουν τον οργανισμό τους με τους εξής υγιεινούς τρόπους:

Νερό

Το νερό προσφέρει πολλά οφέλη για την υγεία. Το νερό είναι μια απλή και αποτελεσματική θεραπεία για την προσωρινή ανακούφιση του βήχα. Μπορεί να σας βοηθήσει να καθαρίσετε το φλέγμα και να αναπνεύσετε ευκολότερα. Επιπλέον, το να πίνετε αρκετό νερό θα διατηρήσει την ισορροπία των υγρών του σώματος και θα αποτρέψει επίσης την αφυδάτωση. Πρόσφατες μελέτες συνιστούν ότι η κατανάλωση 7 έως 8 ποτηριών νερού μπορεί να βοηθήσει τους καπνιστές να βελτιώσουν την κατάσταση του βήχα τους.

Μέλι

Σε μια μελέτη, το μέλι αποδείχθηκε ότι ελαφρύνει το νυκτερινό βήχα. Επιπλέον, το μέλι περιέχει αντιοξειδωτικούς και αντιφλεγμονώδεις παράγοντες και η κατανάλωσή του μπορεί να εμποδίσει τη συσσώρευση βλέννας και να καταστρέψει τα βακτηρίδια. Φάτε το μέλι σε ακατέργαστη μορφή 3 έως 4 φορές την ημέρα.

Σκόρδο

Το σκόρδο είναι ένα φυσικό αντιβακτηριδιακό και αντιοξειδωτικό που μπορεί να βοηθήσει στη βελτίωση του ανοσοποιητικού συστήματος του οργανισμού. Περιέχει επίσης θρεπτικά συστατικά όπως ο φώσφορος, η βιταμίνη C και ο σίδηρος. Οι φυσικές του ιδιότητες μπορούν να βοηθήσουν τον οργανισμό να καταπολεμήσει τους ιούς και να αποφύγει τον βήχα. Πάρτε μερικές σκελίδες σκόρδο, πιέστε τες, ανακατέψτε με ένα ποτήρι γάλα και βράστε το μείγμα μέχρι να παραμείνει το ήμισυ του αρχικού μίγματος. Στη συνέχεια, καθαρίστε το μείγμα και προσθέστε ζάχαρη, αν θέλετε. Χρησιμοποιήστε αυτό το μείγμα δύο φορές την ημέρα για αρκετές ημέρες.

Πράσινο τσάι

Το να πίνεις ένα ποτήρι ζεστό τσάι κάθε μέρα θεωρείται αποτελεσματικό φάρμακο για τον έλεγχο του βήχα. Οι αντιοξειδωτικές ενώσεις που υπάρχουν στο πράσινο τσάι μπορούν να βοηθήσουν το σώμα σας να μειώσει τα συμπτώματα των λοιμώξεων του ανώτερου αναπνευστικού συστήματος.

Συντάκτης: Χριστίνα Γιώτη,

Αρθρογράφος του flowmagazine.gr