Τα οφέλη που προσφέρει στην υγεία ο χορός

Συντάκτης: Χριστίνα Γιώτη

Ο χορός είναι ένα μέσο έκφρασης της συναισθηματικής φόρτισης αλλά εκτός αυτού, είναι ένας τρόπος με τον οποίο μπορούν οι άνθρωποι όλων των ηλικιών, αν το ακολουθήσουν τακτικά, να παραμείνουν σε φόρμα. Πέρα από τη διασκέδαση, ο χορός προσφέρει πολλά θετικά οφέλη για την υγεία, κάποια από αυτά είναι και τα παρακάτω.

Βοηθά την καρδιά.

Ο χορός είναι μια θαυμάσια δραστηριότητα για άτομα με κίνδυνο καρδιαγγειακής νόσου. Μια ιταλική μελέτη έδειξε ότι τα άτομα με καρδιακή ανεπάρκεια που ασκούσαν χορό ως μορφή άσκησης, βελτίωσαν την υγεία της καρδιάς μαζί με την αναπνοή και την ποιότητα ζωής σε σημαντικό βαθμό σε σύγκριση με τους ανθρώπους που οδήγησαν ποδήλατα ή περπατούσαν σε μια διαδρομή για άσκηση.

Απώλεια βάρους.

Η απώλεια βάρους είναι ένα άλλο από τα οφέλη του χορού, εάν γίνεται συνεχώς. Μια μελέτη διαπίστωσε ότι ένα πρόγραμμα αερόβιας άσκησης με χορό είναι εξίσου χρήσιμο για την απώλεια βάρους και την αύξηση της αερόβιας ικανότητας όπως το ποδήλατο και το τζόκινγκ.

Αυξάνει την ενέργειά.

Ο χορός μπορεί να σας βοηθήσει να ανακτήσετε την ενέργειά σας. Μία μελέτη που δημοσιεύτηκε στο The Scientific Alliance και το Academic Resources Coalition διαπίστωσε ότι ένα εβδομαδιαίο χορευτικό πρόγραμμα θα μπορούσε να βελτιώσει τη φυσική απόδοση και τα επίπεδα ενέργειας στους ενήλικες.

Βελτιώνει την ευελιξία, τη δύναμη και την αντοχή.

  • Η πλειοψηφία των χορευτικών τάξεων ξεκινά με μια προθέρμανση που περιλαμβάνει πολλές διαφορετικές ασκήσεις. Όταν χορεύετε, πρέπει να πιέσετε τον εαυτό σας για να φτάσετε σε μια σειρά κινήσεων.
  • Ο χορός αυξάνει τη δύναμη, αναγκάζοντας τους μυς να αντέξουν το βάρος του σώματος.
  • Πολλοί τύποι χορού, συμπεριλαμβανομένης της τζαζ και του μπαλέτου, απαιτούν το άλμα στον αέρα, το οποίο απαιτεί τεράστια δύναμη στους πρωταρχικούς μυς του ποδιού.
  • Ο χορός είναι μια σωματική άσκηση, η οποία αυξάνει την αντοχή. Η αντοχή είναι η ικανότητα των μυών να εργάζονται σκληρά για μεγαλύτερες χρονικές περιόδους χωρίς κόπωση. 

Συντάκτης: Χριστίνα Γιώτη,

Αρθρογράφος του flowmagazine.gr