Οι συνήθειες που χαρίζουν ευεξία και ομορφιά!

Συντάκτης: Flowmagazine

Influence:

Δεν χρειάζεται να παλεύουμε με εξαντλητικές δίαιτες, ακριβά καλλυντικά και πλαστικές επεμβάσεις για να διατηρήσουμε την ομορφιά και υγεία του σώματός μας. Κάποιες απλές, καθημερινές συνήθειες παίζουν καταλυτικό ρόλο στο πόσο νέοι δείχνετε, νιώθετε και βιολογικά είστε. Δώστε έμφαση στα παρακάτω και αγνοήστε τις εύκολες λύσεις που υπόσχονται θαύματα.

Ακόμα και μια μικρή, άνευ σημασίας κίνηση ή συνήθεια μέσα στην μέρα μπορεί να μας επηρεάσει θετικά ή αρνητικά. Ας δούμε λοιπόν μερικά tips που θα ενισχύσουν το σώμα μας και την υγεία μας καθημερινά χωρίς ιδιαίτερο κόπο, απλά με λίγο προσοχή!

Προσοχή στο καύσιμο του σώματός σας

  • Έχει αποδειχθεί ότι η βιταμίνη C εμπεριέχεται σε ελαφρώς μεγαλύτερη ποσότητα στα προϊόντα οικολογικής παραγωγής.
  • Μήλα, πιπεριές, αχλάδια, σπανάκι, μαρούλια, πατάτες είναι προτιμότερο να αγοράζονται βιολογικά, για να μην χάνετε τα οφέλη τους.
  • Μοσχοκάρυδο, μέντα, ευκάλυπτος και κάρδαμο είναι πλούσιες πηγές σινεόλης, ισχυρής αντισηπτικής ουσίας.
  • Αποφύγετε όσο μπορείτε τις κονσερβοποιημένες τροφές, γιατί χάνονται θρεπτικά συστατικά λόγω της διάχυσής τους στο υγρό.
  • Αν βράζετε τα λαχανικά, είναι προτιμότερο να το κάνετε στον ατμό και για λίγη ώρα, για να μην χάνονται πολύτιμα ένζυμα.

  • Προσέξτε τι επιλέγετε ως σνακ στο σινεμά. Τα νάτσος περιέχουν trans λιπαρά, ενώ κακό συνδυασμό αποτελεί και το συνοδευτικό λιωμένο τυρί λόγω του κορεσμένου λίπους του. Προτιμήστε ποπκόρν!
  • Τα λαχανικά είναι σύμμαχοι της γυείας σας. Το ωμό καρότο βοηθάει τα κουρασμένα πνευμόνια να προσλαμβάνουν με κάθε ανάσα περισσότερο οξυγόνο, οδηγώντας το γρηγορότερα στον εγκέφαλο.
  • Μερικά κηπευτικά πρέπει υποχρεωτικά να αγοράζονται φρέσκα. Μπρόκολο, σπανάκι και άλλα πυκνόφυλλα λαχανικά χάνουν σημαντική ποσότητα βιταμινών όταν καταψύχονται.
  • Ένα ψάρι είτε καταναλώνεται φρέσκο, είτε μέσα από κονσέρβα, διατηρεί τη πρωτεϊνική και διατροφική του αξία αναλλοίωτη.
  • Στις εξόδους σας προτιμήστε κρασί αντί για άλλου είδους αλκοόλ. Ειδικά, οι φωτοχημικές συνθέσεις που περιέχει το κόκκινο κρασί εξουδετερώνουν τα μικρόβια που μπορούν να προκαλέσουν τροφικές δηλητηριάσεις.
  • Βάλτε το γιαούρτι στην διατροφή σας. Συνδυάζει πέρα από το πολύτιμο ασβέστιο και προβιοτικές ουσίες, οι οποίες συμβάλλουν στην υγεία του γαστρεντερικού συστήματος.
  • Το ιπποφαές, εκτός από μέταλλα, ιχνοστοιχεία, αμινοξέα και βιταμίνη Ε, περιέχει και βιταμίνη C σε ποσοστό 1.000% υψηλότερο από ένα πορτοκάλι.

(διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου στην επόμενη σελίδα)

Σελίδες: 1 2

Συντάκτης: Flowmagazine,

Influence:

Ο στόχος του flowmagazine.gr είναι να προβάλλει τις θετικές ιδέες, δράσεις και πληροφορίες από την Ελλάδα και τον κόσμο…