Η Ελλάδα αγορά-στόχος για το Viber

Συντάκτης: Flowmagazine

Το Viber, μία από τις κορυφαίες εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων με περισσότερους από 900 εκατομμύρια εγγεγραμμένους χρήστες σε ολόκληρο τον κόσμο, έχει ήδη παγιωθεί στην Ελλάδα ως η αγαπημένη εφαρμογή των χρηστών. Παράλληλα, προσφέροντας πολλαπλές και καινοτόμες λύσεις και υπηρεσίες το Viber έχει εξελιχθεί σε ένα πολυεπίπεδο και δυναμικό εργαλείο επικοινωνίας καλύπτοντας αποτελεσματικά τις ανάγκες των σύγχρονων επιχειρήσεων που θέλουν να αλληλεπιδρούν με το κοινό τους σε τοπικό και διεθνές επίπεδο εύκολα, γρήγορα και απρόσκοπτα.

Η ελληνική αγορά βρέθηκε για ακόμη μία φορά στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος της Viber. Η αγαπημένη εφαρμογή – μέλος του ιαπωνικού Ομίλου Rakuten, παγκόσμιου ηγέτη στον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου – παρουσίασε όλες τις τελευταίες εξελίξεις και τα καινοτόμα εργαλεία που προσφέρει για επιχειρήσεις σε μια εντυπωσιακή εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος.

Κεντρικοί ομιλητές ήταν o Djamel Agaoua, CEO της Viber, η Cristina Constandache, VP of Global Partnerships και ο Atanas Raykov, Head of Global Telecom Partnerships and Director for Business Development in CIS and CEE. Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους εκπρόσωποι των μεγαλύτερων διαφημιστικών εταιρειών και κορυφαίων brands της χώρας, συνεργάτες της Viber στην ελληνική αγορά, δημοσιογράφοι, και στελέχη επιχειρήσεων digital marketing. Μετά την ολοκλήρωση των παρουσιάσεων οι καλεσμένοι είχαν την ευκαιρία να ανταλλάξουν απόψεις με τους ομιλητές και άλλα διευθυντικά στελέχη της Viber.

Στην ομιλία του ο Djamel Agaoua εστίασε στο ολοκληρωμένο σύνολο εργαλείων επικοινωνίας που διαθέτει η εφαρμογή, όπως τα Viber Stickers, τις διαφημίσεις εντός της εφαρμογής, τους πιο επιτυχημένους Δημόσιους Λογαριασμούς, τα ενσωματωμένα bots συνομιλιών, και τα καινοτόμα εργαλεία E-commerce. Ο Djamel Agaoua αναφέρθηκε και στη μεγάλη απήχηση του Public Account της Μπαρτσελόνα στο Viber που αποτελεί το επίσημο κανάλι επικοινωνίας της δημοφιλούς ποδοσφαιρικής ομάδας.

«Η Ελλάδα είναι μια από τις αγορές που εστιάζουμε το ενδιαφέρον μας. Εκτός από το μεγάλο αριθμό χρηστών, παρατηρούμε ακόμα ότι οι Έλληνες χρησιμοποιούν τακτικά όλα τα επιπλέον εργαλεία εμπλουτισμού της συνομιλίας που προσφέρει το Viber! Πάνω απ’ όλα το Viber είναι ένα μέσο ανταλλαγής αισθημάτων. Πιστεύουμε πώς αυτό ταιριάζει με την κουλτούρα των Ελλήνων που επικοινωνούν με τους φίλους και την οικογένειά τους όχι μόνο μέσω γραπτών μηνυμάτων, αλλά αγαπούν να εκφράζονται και με GIFs, video, instant videos και stickers», δήλωσε ο Djamel Agaoua, CEO της Viber. «Η Ελλάδα σχεδόν πάντα είναι ανάμεσα στις πρώτες χώρες που επιλέγονται για το λανσάρισμα ενός νέου εγραλείου ή υπηρεσίας του Viber», συμπλήρωσε.

Η Cristina Constandache, VP of Global Partnerships τόνισε τη σημασια των εφαρμογών ανταλλαγής μηνυμάτων στη σύγχρονη καθημερινότητα των χρηστών σημειώνοντας μεταξύ άλλων ότι 4 στους 5 χρήστες κινητών συσκευών έχουν εγκαταστήσει τουλάχιστον ένα messaging app. Επίσης αναφέρθηκε μέσα από παραδείγματα και success stories στον τρόπο που οι επιχειρήσεις μπορούν να χρησιμοποιήσουν το Viber και να διευρύνουν την επικοινωνία τους με έναν τρόπο γρήγορο, ασφαλή, πλούσιο σε περιεχόμενο, διαδραστικό και φιλικό προς τον χρήστη.

«Το μέλλον της επικοινωνίας των brands βρίσκεται στο χτίσιμο σχέσεων ουσίας με τους καταναλώτες. Μέσα από το Viber οι επιχειρήσεις μπορούν να θεμελιώσουν μια σχέση αλληλεπίδρασης με το κοινό τους που θα τις οδηγήσει σε βελτίωση της θέσης τους τόσο σε επίπεδο αναγνωρισιμότητας, όσο και σε επίπεδο προώθησης, πωλήσεων και πιστότητας των πελατών τους. Σε συνδυασμό με τα εργαλεία αύξησης κοινού, όπως τα sticker packs και οι στοχευμένες διαφημίσεις μετά το τέλος μιας Viber κλήσης, τα αποτελέσματα είναι εντυπωσιακά και μάλιστα σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα», δήλωσε στο τέλος της ομιλίας της η Cristina Constandache, VP of Global Partnerships της Viber.

ΠΗΓΗ

Συντάκτης: Flowmagazine,

Ο στόχος του flowmagazine.gr είναι να προβάλλει τις θετικές ιδέες, δράσεις και πληροφορίες από την Ελλάδα και τον κόσμο…