Επιλογές για πρωινό ιδανικές για δίαιτα

Συντάκτης: Σταματία Καλλιβωκά

Influence:

«Για να χάσουμε κιλά πρέπει να λειτουργεί σωστά το ανοσοποιητικό μας σύστημα, για να λειτουργεί όμως σωστά αυτό, οφείλουμε να τρώμε ένα καλό, θρεπτικό και πλήρες πρωινό.» λένε οι ειδικοί.

Τουλάχιστον το 25% της ημερήσιας ποσότητας φαγητού, χρειάζεται να πηγαίνει στο πρωινό μας λένε, και μάλιστα, αυτό το γεύμα της ημέρας διατηρεί σε σταθερά επίπεδα το σάκχαρο και την ινσουλίνη στο αίμα, όταν περιλαμβάνει τροφές που χρειάζεται ο οργανισμός μας για να λειτουργεί σωστά.

Το πρωινό, σύμφωνα με έρευνες, μειώνει την όρεξη και συμβάλλει στην διατήρηση του φυσιολογικού μας βαρους. Τέλος, μελέτες έχουν δείξει πως το πρώτο γεύμα της ημερας, ενισχύει τη δημιουργικότητα, τη μνήμη και την συγκέντρωση, άρα είναι πολύ σημαντικό να το προτιμούν τα παιδιά και οι έφηβοι.

Το πρωί μπορούμε να καταναλώνουμε:

Πρωτεϊνες χαμηλής περιεκτικότητας, οι οποίες βρίσκονται στο αυγό.

Ασβέστιο, φώσφορο, βιταμίνη D, πίνοντας γάλα με χαμηλά λιπαρά.

Καλούς υδατάνθρακες που έχουν τα δημητριακά ολικής άλεσης (φρυγανιές, ψωμί) και τα δημητριακά βρώμης.

Επιλογές για πρωινό ιδανικές για δίαιτα

Προβιοτικά, που μας παρέχει το γιαούρτι.

Υδατοδιαλύτες και αντιοξειδωτικά στοιχεία που βρίσκονται στον χυμό πορτοκάλι, στα μούρα, τα δαμάσκηνα, τα σταφύλια, τα σμέουρα και τις φράουλες.

Επιλογές για ένα καλό, πλήρες πρωινό, σύμφωνα με τους διατροφολόγους είναι:

Ένα κουλούρι Θεσσαλονίκης με λίγο τυρί και ένα ποτήρι χυμό.

Γιαούρτι με βρώμη και αποξηραμένα φρούτα.

Ψωμί σικάλεως με ταχίνι , μέλι και μπανάνα και ένα ποτήρι φρέσκο γάλα με χαμηλά λιπαρά.

Ένα τοστ με γαλοπούλα και ένα ποτήρι φυσικός χυμός.

Ομελέτα με πολύ λίγο λάδι και ψωμί ολικής άλεσης.

Ας ξεκινήσουμε την ημέρα μας σωστά, ώστε να τρώμε «το πρωί σαν πρίγκιπες, το μεσημέρι σαν αφέντες και το βράδυ σαν φτωχοί».

Συντάκτης: Σταματία Καλλιβωκά,

Influence:

Αρθρογράφος του flowmagazine.gr