Ασκήσεις που θα μεταμορφώσουν το σώμα σας

Συντάκτης: Μαρίνα Σίσκου

Influence:

Αναζητάτε αποτελεσματικούς τρόπους για να βελτιώσετε τη γραμμή σας; Υπάρχουν ορισμένες απλές αλλά αποτελεσματικές ασκήσεις ενδυνάμωσης και αδυνατίσματος που μπορούν να βοηθήσουν να πετύχετε τον σκοπό σας. Σε συνδυασμό με σωστή διατροφή και επαρκή ύπνο, οι ασκήσεις που σας προτείνουμε μπορούν να γίνουν πιο αποτελεσματικές.

Σανίδα

Είναι μία έντονη άσκηση ενδυνάμωσης ολόκληρου του σώματος, απλή και ιδιαίτερα αποτελεσματική.  Είναι απλή γιατί μπορεί να γίνει οπουδήποτε και να προσαρμοστεί σε ευκολότερο ή δυσκολότερο επίπεδο, ανάλογα με τη φυσική σας κατάσταση. Μην αποθαρρυνθείτε αν στην αρχή σάς δυσκολέψει. Η σανίδα είναι ένας γρήγορος τρόπος γράμμωσης του σώματος μέσα σε λίγες μόλις εβδομάδες.

Σχοινάκι

Ποιος είπε ότι το σχοινάκι είναι μόνο για παιδιά; Ένα από τα πλεονεκτήματά του είναι ότι μπορεί να χρησιμοποιηθεί ατομικά ή σε ζευγάρια. Επιπλέον, το σχοινάκι αποτελεί μία καταπληκτική μορφή αερόβιας άσκησης. Κάντε τα άλματα με το σχοινάκι συνήθεια και δε θα χρειάζεται ν’ αγχώνεστε για συνδρομή στο γυμναστήριο.

Καθίσματα

Τα καθίσματα, ή τα γνωστά ως σκουάτς αποτελούν ένα σύνθετο τρόπο εκγύμνασης ολόκληρου του σώματος , αφού γυμνάζουν περισσότερες από μία μυϊκές ομάδες. Η συχνή επανάληψη των καθισμάτων αποτελεί έναν από τους ιδανικούς τρόπους για σμίλευμα του σώματος  καθώς και μέσο βελτίωσης της φυσικής κατάστασης . Ο καθιστικός τρόπος ζωής ενέχει αυξημένους κινδύνους εμφάνισης σοβαρών ασθενειών. Δοκιμάστε λοιπόν να κάνετε την άσκηση όσο ετοιμάζετε το φαγητό.

Ποδηλασία

Η αερόβια άσκηση με το ποδήλατο αποτελεί έναν αλάνθαστο τρόπο για έντονη γυμναστική και ενδυνάμωση των ποδιών. Η ποδηλασία είναι επίσης ένας υπέροχος τρόπος εκγύμνασης γιατί μπορείτε σταδιακά να ανεβάζετε το επίπεδο δυσκολίας. Ενδυναμώνει τα άνω και τα κάτω άκρα,  τη ράχη, βελτιώνει την καρδιαγγειακή λειτουργία και συμβάλλει στην προσπάθεια για την απώλεια βάρους.

Κάμψεις

Οι κάμψεις, λίγες ημέρες την εβδομάδα σμιλεύουν τα άνω άκρα και ολόκληρο το σώμα. Επιπλέον οι κάμψεις είναι μία άσκηση ωφέλιμη για την καρδιαγγειακή λειτουργία και φυσικά, για τη βελτίωση της στάσης του σώματος. Επιβεβαιωθείτε ωστόσο ότι τις κάνετε σωστά διατηρώντας την πλάτη σε απόλυτη ευθεία για να αποφύγετε τυχόν τραυματισμό της μέσης ή της πλάτης.

Προβολή των Ποδιών

Οι προβολές των ποδιών είναι ένας πολύ αποτελεσματικός τρόπος εκγύμνασης και γράμμωσης των ομάδων των μυών των ποδιών και δεν υπάρχει λόγος να μην κάνετε μερικά σετ προβολών κάθε μέρα. Ακόμη και για όσους έχουν ασφυκτικό πρόγραμμα υπάρχει περιθώριο για μερικές ασκήσεις, αν αφήσουμε τις δικαιολογίες κατά μέρος και αποφασίσουμε να μεταμορφώσουμε το σώμα μας.

Κολύμβηση

Η κολύμβηση είναι στην κορυφή της πυραμίδας των ασκήσεων που επιφέρει πολυάριθμα οφέλη για την υγεία και την ευεξία μας. Το κολύμπι συμβάλλει στη ρύθμιση της αρτηριακής πίεσης, στην ενδυνάμωση της καρδιακής λειτουργίας και στη βελτίωση της φυσικής μας αντοχής. Επιπλέον το κολύμπι είναι ένας εξαιρετικός τρόπος ψυχαγωγίας και άσκησης για ολόκληρη την οικογένεια.

Τρέξιμο

Το τρέξιμο είναι μία μορφή γυμναστικής που μεταμορφώνει το σώμα όσο καμία άλλη άσκηση. Το τρέξιμο προσφέρει αναρίθμητα οφέλη στην υγεία, όπως είναι ο έλεγχος του άγχους, η αντιμετώπιση των συμπτωμάτων της κατάθλιψης, η ενίσχυση της λειτουργίας του μεταβολισμού και η αποδοτική καύση των θερμίδων. Επίσης, με το τρέξιμο χτίζετε δυνατά και γραμμωμένα πόδια κάνοντάς τα να φαίνονται λεπτά.

Στροφές με Βαράκια

Οι ασκήσεις με τα βαράκια ενδείκνυνται για την εκγύμναση των χεριών. Αν δεν  έχετε βαράκια στο σπίτι σας, μπορείτε να προμηθευτείτε ένα ζευγάρι από ελεύθερα βάρη και να κάνετε τις ίδιες ασκήσεις. Σε όρθια ή καθιστή θέση και εναλλάσσοντας τα χέρια κάντε τις ασκήσεις χρησιμοποιώντας τα βαράκια. Είτε με βαράκια είτε με ελεύθερα βάρη επαναλάβετε τις ασκήσεις αυτές 3 με 4 φορές την εβδομάδα για καλύτερα αποτελέσματα.

Συντάκτης: Μαρίνα Σίσκου,

Influence:

Αρθρογράφος του flowmagazine.gr