3 ασκήσεις γυμναστικής για όμορφο στήθος

Συντάκτης: Ελισάβετ Παπούλιου

Η γυμναστική δεν μπορεί να αλλάξει τελείως το σχήμα του στήθους σας αλλά μπορεί να βοηθήσει στην σύσφιξη και ανόρθωσή του, με γρήγορο και αποτελεσματικό τρόπο. Όταν γυμναζόμαστε, συνηθίζουμε να ξεχνάμε την περιοχή του στήθους, εστιάζοντας περισσότερο στους γλουτούς ή στην κοιλιά μας. Ένα όμορφο και γυμνασμένο στήθος όμως, τονώνει την αυτοπεποίθησή μας. Και πιστέψτε με, είναι πολύ εύκολο να το αποκτήσετε με τρεις απλές ασκήσεις.

Δημιουργήστε ένα πρόγραμμα, τουλάχιστον τρεις φορές την εβδομάδα και το λιγότερο σε δύο μήνες τα αποτελέσματα θα είναι εμφανή.

Άσκηση 1

Σταθείτε όρθιες, με την πλάτη σε ευθεία γραμμή. Τα πόδια σας πρέπει να είναι τεντωμένα και να έχουν ένα μικρό άνοιγμα. Απλώστε τα χέρια σας, τεντωμένα, όπως βλέπετε στην φωτογραφία. Φέρτε τα χέρια σας μπροστά, ακουμπώντας τις παλάμες. Επαναλάβετε 20 φορές. Αν νιώθετε πίεση και πόνο να ξέρετε ότι κάνετε σωστά την άσκηση! Όσες περισσότερες επαναλήψεις κάνετε, τόσο πιο γρήγορα θα δείτε και τα αποτελέσματα.

Άσκηση 2

Ενώ βρίσκεστε σε όρθια θέση, λυγίστε τα γόνατα και απλώστε το ένα δεξί χέρι μπροστά και το αριστερό πίσω. Κάντε μικρές κινήσεις προς τα επάνω, με τα χέρια σας, ασκώντας λίγη πίεση. Προσπαθήστε να έχετε ένα γρήγορο αλλά σταθερό ρυθμό. Επαναλάβετε 15 φορές για κάθε πλευρά.

Άσκηση 3

Σταθείτε με τα πόδια ενωμένα και τεντωμένα. Πάρτε δυο βαράκια 0,5κ, ή αν δεν έχετε μπορείτε να χρησιμοποιήστε ένα μικρό μπουκάλι με νερό. Ανοίξτε τα χέρια σας, με τους αγκώνες λυγισμένους προς τα πάνω. Μείνετε σε αυτή τη θέση τουλάχιστον για 15 δευτερόλεπτα. Πονάει αρκετά, αλλά κρατηθείτε όσο περισσότερο μπορείτε. Κατεβάστε τα χέρια, ξεκουραστείτε για λίγο και επαναλάβετε 5 φορές.

Οι ασκήσεις αυτές απευθύνονται σε γυναίκες, ανεξαρτήτως ηλικίας και επιπέδου φυσικής κατάστασης. Σε γυναίκες που θέλουν να βελτιώσουν ή να προλάβουν προβλήματα αισθητικής του στήθους τους.

Συντάκτης: Ελισάβετ Παπούλιου,

Αρθρογράφος του flowmagazine.gr.