21/07/2017

Βάλτε το γιαούρτι στην καθημερινή σας διατροφή!

Το γιαούρτι, βασικό στοιχείο της ανθρώπινης διατροφής εδώ και χιλιάδες χρόνια, είναι ένα από τα πιο υγιεινά και θρεπτικά τρόφιμα που μπορούμε να επιλέξουμε καθημερινά. Θεωρείται άριστη πηγή πρωτεϊνών, ασβεστίου, καλίου, φωσφόρου, ψευδάργυρου, μαγνησίου και βιταμινών του συμπλέγματος Β. Περιέχει επίσης εκατομμύρια καλά ζωντανά βακτήρια, που λέγονται προβιοτικά και βοηθάνε στην υγεία και ισορροπία του πεπτικού συστήματος.

Το γιαούρτι προσφέρει πολλά οφέλη στην υγεία:

  • Ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα
  • Προστατεύει από τη οστεοπόρωση
  • Βελτιώνει την πέψη
  • Μειώνει τον κίνδυνο για υψηλή αρτηριακή πίεση
  • Βελτιώνει την υγεία του γαστρεντερικού συστήματος και την δυσανεξία στη λακτόζη
  • Μειώνει τον κίνδυνο για εμφάνιση διαβήτη τύπου ΙΙ (διαβήτης μεγάλης ηλικίας)
  • Σύμφωνα με τους γυναικολόγους προστατεύει από γυναικολογικά προβλήματα όπως κολπίτιδες

Προτιμήστε το απλό στραγγιστό γιαούρτι με 2% λιπαρά ή το πλήρες πρόβειο γιαούρτι, αν η κατάσταση της υγείας και το βάρος σας το επιτρέπει, γιατί έχει τη μεγαλύτερη περιεκτικότητα σε προβιοτικά. 

Απολαύστε το:

  • Στο πρωινό με φρούτα, ξηρούς καρπούς και δημητριακά ή σαν άλειμμα πάνω στο ψωμί
  • Στο ενδιάμεσο με μέλι, ωμά αμύγδαλα ή καρύδια
  • Στο μεσημεριανό ταιριάζει τέλεια με όλα τα όσπρια στα οποία αυξάνει τη διατροφική τους αξία, αλλά και σαν σάλτσα με λεμόνι και άνηθο για τα κρεατικά ή τις σαλάτες
  • Στο απογευματινό με μια μπανάνα, φράουλες, κεράσια, ανανά, μήλο, αχλάδι ή γλυκό κουταλιού
  • Στο βραδινό με μαρούλι, παντζάρι, μπρόκολο, κουνουπίδι, λάχανο, αγγουράκι με ξύδι ή δίπλα σε κοτόπουλο, κρέας ή τόνο αντί για σάλτσα.

Φανή Μπακαλιού, MSc Διατροφολόγος

Ατομικά Προγράμματα Διατροφής               

τηλ.2310 218989

κιν. 6932 881133  

https://nutriwise.blogspot.gr/

Facebook: Φανή Μπακαλιού Personal Nutrition Counseling


Share |