31/10/2014

Κίνηση και χαλάρωση

Κίνηση και χαλάρωσηΌπως είδαμε και σε προηγούμενο άρθρο «Βάλτε την κίνηση στη ζωή σας», η κίνηση είναι ιδιαίτερα σημαντική για τη ζωή και ευτυχώς υπάρχουν πολλές και διαφορετικές  δραστηριότητες εξίσου ευχάριστες, που μπορεί να επιλέξει κανείς, ανάλογα με τα ενδιαφέροντά του και τις προσωπικές του επιθυμίες.

Απολαύστε το sex

Μία δραστηριότητα είναι το sex, αφού κατά τη διάρκεια της ερωτικής επαφής η κυκλοφορία του αίματος επιταχύνεται, οι πνεύμονες αποβάλλουν περισσότερο αέρα και οι παλμοί της καρδιάς -τη στιγμή της διέγερσης- αγγίζουν τους 140 ανά λεπτό παλμούς (από 80 ανά λεπτό σε κατάσταση ηρεμίας). O οργανισμός σας αντιδρά όπως όταν κάνετε τζόγκινγκ, μόνο που περνάει πολύ καλύτερα!
Μην ξεχνάτε να παίρνετε όλα τα απαραίτητα μέτρα προφύλαξης όχι μόνο κατά τη διάρκεια αλλά και μετά, γιατί στη διάρκεια της ερωτικής πράξης τα μικρόβια μπορούν να ωθηθούν προς την ουρήθρα. Καλό είναι λοιπόν να πηγαίνετε στην τουαλέτα αμέσως μετά το σεξ, ώστε να μην υπάρχουν στην ουροδόχο κύστη ούρα, τα οποία διαφορετικά δημιουργούν συχνά τις κατάλληλες συνθήκες για τον πολλαπλασιασμό των μικροβίων.

Εξίσου όμως χρήσιμη με την κίνηση είναι και η χαλάρωση

Για να διατηρήσετε την ψυχική και σωματική σας υγεία, είναι πολύ σημαντικό να χαλαρώνετε και να αποβάλλετε την ένταση της ημέρας. Ένας  περίπατος, η συνάντηση με φίλους, το γέλιο, η βραδινή διασκέδαση, η απόλαυση ενός γεύματος ή ποτού και οι ασκήσεις χαλάρωσης θα σας βοηθήσουν να νιώσετε "άλλος" άνθρωπος.

Ξεκουράστε τα πόδια σας

Οι περισσότεροι στο τέλος της ημέρας αισθάνονται τα πόδια τους βαριά ιδιαίτερα όταν έχουν περάσει πολύ ώρα όρθιοι. Για να ξεκουραστούν τα πόδια σας, ξαπλώστε και ανασηκώστε τα ψηλότερα από το σώμα σας, τεντώστε τις μύτες των ποδιών και μετά λυγίστε τις κάνοντας «τσαρουχάκι». Επαναλάβατε 20  φορές.

Χαλαρώστε τον αυχένα σας

Απομακρύνετε την ένταση από τον αυχένα σας με τρεις κινήσεις: Ανοίξτε το στόμα σας 4-5 φορές σαν να χασμουριέστε. Τεντώστε προς τα πάνω το κεφάλι, κρατώντας προς τα μέσα το πηγούνι και κάνοντας εκπνοή. Επαναλάβετε 10 φορές.  Κάνοντας εκπνοή, αφήστε το κεφάλι να γείρει προς το στήθος και στη συνέχεια προς τα πίσω, όσο γίνεται πιο απαλά. Kάντε 5 επαναλήψεις.

Mην καμπουριάζετε

H κακή στάση του σώματος, όπως το καμπούριασμα και η ακινησία, για μεγάλο χρονικό διάστημα μπορεί να γίνει αιτία μικροτραυματισμών και ενοχλήσεων στη σπονδυλική στήλη. Γι' αυτό να κάθεστε σωστά, με ίσια την πλάτη και να σηκώνεστε κατά διαστήματα από την καρέκλα σας, ώστε να ξεμουδιάζετε.

Χαρίστε στο σώμα σας τα οφέλη ενός καλού μασάζ

Το μασάζ έχει ευεργετικά αποτελέσματα, ανακουφίζει από μυϊκούς πόνους, χαλαρώνει και  αναζωογονεί το σώμα. Επιπλέον, ανάλογα με το είδος του, το μασάζ μπορεί να λειτουργήσει ως θεραπευτική μέθοδος για διάφορες παθήσεις. Είναι ένα από τα πλεονεκτήματα που πρέπει και μπορεί να μοιραστεί ένα ζευγάρι, αφού κάνει καλό όχι μόνο στο σώμα αλλά και στην ίδια τη σχέση του. Όσοι είστε μόνοι, προσφέρετε ως δώρο στον εαυτό σας τις υπηρεσίες ενός επαγγελματία.

Κοιμηθείτε το μεσημέρι (όσοι έχετε αυτή τη δυνατότητα)

H μεσημεριανή σιέστα «σπάει» στα δύο το στρες της ημέρας και σας κάνει πιο ευδιάθετους και δημιουργικούς. Βελτιώνει την ποιότητα του νυχτερινού ύπνου, ενισχύει την αυτοσυγκέντρωση, τονώνει τον οργανισμό, διευκολύνει τη λειτουργία του καρδιαγγειακού συστήματος και θεωρείται από πολλούς προϋπόθεση για την μακροζωία. Γι' αυτό όταν έχετε την ευκαιρία πάρτε ένα μεσημεριανό υπνάκο.

Σηκωθείτε προσεκτικά από το κρεβάτι

Το πρωί μην «πετάγεστε» από το κρεβάτι. Ο κορμός του ανθρώπου ζυγίζει γύρω στα 30-40 κιλά, οπότε φαντάζεστε πως χρειάζεται μεγάλη δύναμη για να ισιώσει, εάν σηκωθείτε απότομα. Είναι προτιμότερο να βγάζετε πρώτα τα πόδια σας έξω από το κρεβάτι λυγίζοντάς τα. Έτσι, χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια θα βρεθείτε καθισμένοι. Ύστερα στηριχτείτε στα χέρια σας και σηκωθείτε.


Share |