27/06/2017

15 τρόποι για να φάτε πιο υγιεινά

Συντάκτης: Άκης Αδαμόπουλος, 29/01/2013

15 τρόποι για να φάτε πιο υγιεινά«Το φάρμακό σου είναι η τροφή σου» έλεγε ο Ιπποκράτης. Εάν θέλετε να έχετε καλύτερη υγεία, οφείλετε να τρώτε προσεκτικά. Αν και δύσκολο με τους ρυθμούς ζωής και τα τρόφιμα, που υπάρχουν πλέον στο εμπόριο, μπορείτε να κάνετε προσπάθεια για να φάτε πιο υγιεινά. Σας παρουσιάζουμε 15 μυστικά, που θα σας κάνουν να τρώτε πιο υγιεινά.

  1. Προτιμήστε να μαγειρεύετε στον ατμό ή να ψήνετε το γεύμα σας από το να το τηγανίζετε.
  2. Εάν θέλετε λαχανικά προτιμήστε να τα φάτε ωμά για να πάρετε περισσότερες θρεπτικές ουσίες από το να τα βράσετε. Το ίδιο ισχύει και για τα φρούτα. Προτιμήστε τα φρέσκα από κονσέρβες ή καταψυγμένα.
  3. Το να φάτε περισσότερη ποσότητα "υγιεινών" γευμάτων, δεν σημαίνει ότι θα σας ωφελήσει, αντίθετα μπορεί να πάρετε βάρος. Αποφύγετε τις υπερβολές και καταναλώστε σωστές μερίδες φαγητού.
  4. Αποφύγετε τα συσκευασμένα έτοιμα γεύματα. Ακόμα και αν είναι από αγνά υλικά έχουν τα πρόσθετα για τη συντήρησή τους, που μπορείτε να αποφύγετε. Προτιμήστε να μαγειρέψετε μόνοι σας.
  5. Προτιμήστε το λευκό από το κόκκινο κρέας. Για παράδειγμα αντικαταστήστε τα μοσχαρίσια μπιφτέκια με μπιφτέκια γαλοπούλας.
  6. 15 τρόποι για να φάτε πιο υγιεινάΒάλτε στη διατροφή σας περισσότερες φυτικές ίνες και ψάρι. Πρόκειται για πολύ θρεπτικές τροφές, που θα εξισορροπήσουν τη διατροφή σας.
  7. Τα προϊόντα σικάλεως και τα πολύσπορα τρόφιμα, βοηθούν το σώμα σας να μειώσει τη χοληστερόλη και βελτιώνει τη διαδικασία πέψης.
  8. Όσο κι αν δεν μας αρέσουν, τα όσπρια πρέπει να έχουν το ρόλο τους στη διατροφή μας. Είναι πλούσια πηγή πρωτεϊνών και βοηθούν σε πολλές σωματικές λειτουργίες.
  9. Αγοράστε γαλακτοκομικά προϊόντα με χαμηλά λιπαρά. Θα πάρετε το απαραίτητο ασβέστιο με λιγότερες θερμίδες.
  10.  Στις αγορές σας, όταν υπάρχουν προσφορές, εκμεταλλευτείτε όσες γίνονται σε υγιεινές τροφές από πιθανές εκπτώσεις σε σνακ και αναψυκτικά.
  11.  Καταναλώστε περισσότερα από 2 λίτρα νερό κάθε μέρα. Πρόκειται να βοηθήσει το μεταβολισμό σας, καθώς επίσης και να σας αποτρέψει να πιείτε αναψυκτικά, έστω και χαμηλών λιπαρών.
  12. 15 τρόποι για να φάτε πιο υγιεινά Χρησιμοποιήστε αρκετά καρυκεύματα και μυρωδικά για να δώσετε αρκετή νοστιμιά σε πιάτο, που υπό άλλες συνθήκες δεν θα τρώγατε.
  13.  Αποφύγετε τις σάλτσες και το «βούτηγμα». Εάν ξεκινήσετε δύσκολα θα σταματήσετε. Για παράδειγμα, βάλτε στη σαλάτα όσο λάδι χρειάζεται για να πάρουν γεύση τα λαχανικά και σταγόνα παραπάνω.
  14.  Μαγειρέψτε το ίδιο φαγητό με διαφορετικό τρόπο για να το κάνετε πιο ελκυστικό και να μη σας φαίνεται ανιαρό.
  15.  Επιτρέψτε στον εαυτό σας μια μηνιαία παρασπονδία. Με την προϋπόθεση να γίνεται μια φορά το μήνα και με μέτρο, μπορείτε να τρώτε το γλυκό ή το fast food που σας έχει λείψει περισσότερο. Με τον τρόπο αυτό θα βοηθήσετε και την ψυχολογία σας.

Share |